شادی‌و‌بزن‌وبرقص خیابانی برای هیچ!/برای حرف خرید خانه شادی می‌کنیم؟/از توافق ژنو تا وین/پاییز و آخر جوجه میشمارن!!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – مذاکرات هسته ای به پایان رسید و باید از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر و قدردانی کرد به خاطر زحماتی که کشیده و ۲۲ ماه مذاکره کرده آن هم با طرفی که یکی از آن ها آمریکای بد عهد و همیشه زیر میز بزن بود.

شادی خیابانی برخی از مردم برای چه بود ؟ آیا ما با شادی مخالفیم ؟ نه ، با شادی الکی مثلا ما میدونیم چی شده مخالفیم. از مثالی که دیروز رئیس جمهور محترم در نطق تلویزیونی زدند بهره می‌برم. بله برای خرید خانه باید چیزی داد و چیزی گرفت اما خوشحالی برای خانه ای که هنوز نخریده ایم و که آدم مست ، بی عقل ، بد عهد پولی بگیرد و صحبت خرید خانه ی کوچکی باشد آیا باید در خیابان ریخت و شادی کرد؟؟!

ما تجریه بسیاری هم داریم. توافقنامه ژنو پیش روی ماست مگر بعد از ژنو هم بیرون نریختیم و خوشحال نبودیم. آمریکا به کدامیک از حرف‌هایش در ژنو پایبند بود. نه تنها پایبند نبود بلکه بسیاری از آن مسایل را نقص کرد.

این جور رفتن و صحبت کردن و برای بیانیه که برای به توافق رسیدنش راه طولانی وجود دارد و خوشحالی نا همگون با آن، مصداق این ضرب المثل زیبای من در آوردی پاییز و آخر جوجه میشمارن است.

هیچکس ، مخالف توافق خوب که انجام شود، انجام شود ها! نیست.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تذکر امام خامنه ای به خانواده ها درباره ی ازدواج جوانان

چ جولای 15 , 2015
بارگیری کلیپ منبع : مبارز کلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...