سونی، مالک فیلم هولوکاستی کن ۲۰۱۵

اشتراک گذاری :

همان طور که پیش بینی می‌شد کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک توانست حق پخش آمریکای شمالی  فیلم «پسر سائول» را از آن خود کند. سونی با این کار نشان داد که یکی از فعال ترین کمپانی ها در بازار امسال است. آنها پیش از این حق پخش «خواهر کوچک ما»، ساخته هیروکاتزو کوریه دا را هم خریده بودند. فیلمی که تا اینجا با نقدهای مثبت زیادی از سوی رسانه‌های خارجی همراه بوده است.

«پسر سائول» فیلمی در مورد هولوکاست است که با تحسین های زیادی از سوی رسانه‌های خارجی مواجه شده است. پیش بینی ها امروز حاکی از آن است که در روز اختتامیه این فیلم حتما دست پر مراسم را ترک خواهد کرد. خیلی ها معتقد بودند که هیئت داوران کن، جوایز اصلیشان را به یک فیلم اول اختصاص نمی دهند اما به نظر می رسد «پسر سائول» استثنا باشد.

به هر حال روسای هیئت ژوری امسال برادران کوئن هستند. کارگردانان شناخته شده ای که اتفاقا یهودی هم هستند و هر چقدر هم نخواهند سیاست را وارد کارشان کنند بعید است از فیلمی در مورد مظلومیت هم کیشانشان بدشان بیاید و نا دیده اش بگیرند. خصوصا حالا که خیلی از منتقدان صاحب نام سینمای جهان هم ۵ ستاره کامل را به فیلم داده اند.

اما به هر حال برای پیش بینی جوایز هنوز خیلی زود است. باید تا روز های پایانی صبر کرده. کن سابقه عوض کردن برنده ها در دقیقه ۹۰ را هم دارد. چه برسد به الآن که تقریبا در نیمه اول به سر می بریم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحویل نگرفتن اوباما توسط ولیعهد عربستان+ عکس

چ مه 20 , 2015
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری النشره تصویری از دست دادن ولیعهد عربستان با باراک اوباما منتشر کرده که در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرده است.   در این رابطه محمد بن نایف ولیعهد عربستان گفته ریاض بالای دست همه قرار دارد(!) آمریکا چهار دهه منطقه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...