سوتی خبرآنلاین و حذف نظرسنجی که ضرر دولت روحانی بود + عکس

اشتراک گذاری :
گروه سیاسی – رجانیوز: یک سایت حامی دولت که اقدام به نظرسنجی از مخاطبانش درباره عملکرد تیم هسته ای دولت کرده بود، با مشاهده آرای حداکثری شرکت کنندگان در این نظرسنجی که این عملکرد را پذیرفتنی نمی دانستند، نسبت به حذف نظرسنجی از سایت خود اقدام کرد.
به گزارش رجانیوز به نقل از  خیبر آنلاین، پایگاه خبری”خبرآنلاین” که از جمله رسانه های پرشمار حامی دولت یازدهم محسوب می شود، در صفحه نخست خود اقدام به برگزاری نظرسنجی هسته ای از مخاطبان خود نمود.
براساس این گزارش، در این نظرسنجی سوال شده بود “به نظر شما عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی تاکنون چگونه بوده است؟” و در پاسخ، سه گزینه برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده بود:

گزینه نخست: شجاعانه و با درایت برای حفظ حقوق ملت ایران بوده
گزینه دوم: قابل قبول، اما نیازمند به احتیاط و دوراندیشی بیشتر است
گزینه سوم: پذیرفتنی نیست و باید تغییر رویکرد بدهد
اما نتایج به دست آمده در این نظرسنجی که ظاهرا برای مدیران این وبسایت حامی دولت غیرقابل پیش بینی بود، جالب توجه بود که در نهایت، مسئولان “خبرآنلاین” را مجبور به حذف نظرسنجی نمود.

براساس آخرین گزارشی که از این نظرسنجی به صورت آنلاین در صفحه اول این وبسایت قابل مشاهده بود، بیش از ۶۵ درصد رای دهندگان، عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی را پذیرفتنی ندانسته، و خواستار تغییر رویکرد آن شدند (گزینه سوم).

اگرچه این نظرسنجی همینک از صفحه نخست این وبسایت حامی دولت حذف شده، اما چنین نتیجه ای در چنین رسانه ای که غالبا میزبان کاربران طیف حامی دولت در فضای مجازی است، بیانگر یک واقعیت مهم و غیرقابل انکار است که روند جاری مذاکرات هسته ای، به ویژه پس از توافق لوزان، نه تنها منجر به همدلی و همزبانی میان دولت و ملت در مقوله مذاکرات هسته ای نشده، بلکه با افزایش دلواپسی ها و نگرانی ها مردم نسبت به آنچه که بر سر حقوق و منافع ملی می آید، روند تصاعدی انتقادها و مخالفت ها را حتی در میان حامیان دولت نیز به همراه داشته است.
به نظر می رسد لازم است سیاست غلط دولت در مذاکرات و توافق پیش رو، حامیان دولت را نیز نگران کرده است، موضوعی که اقتضا می کند بر اساس آن با توجه به نگرانی ها و دغدغه های مردم، نخبگان و خواص جامعه توجه کرده و از مسیر خطرناکی که در حال پیمودن هستند، بازگردند و روند تازه ای را در راستای حفظ منافع ملی آغاز کنند.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شرط برداشتن بخش کوچکی از تحریم ها یعنی راستی آزمایی‌/‌آمانو: باید به سایت‌های نظامی ایران دسترسی داشته باشیم/کسب اطمینان از صلح‌آمیز بودن اهداف ایران سال‌ها زمان می‌برد

پ مه 28 , 2015
 یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه بار دیگر گفت بازرسان این نهاد باید به تمام سایت‌های هسته‌ای و نظامی ایران دسترسی داشته باشند. آقای آمانو که برای دیدار با مقامات فرانسوی به پاریس سفر کرده، در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت در صورتی که ایران و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...