سوال : توان ازدواج و راه دیگری برای خودارضایی , تفریح جنسی در اسلام

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – جوابهای کاربران

بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : باسلام و عرض ادب در ارتباط با خودارضایی باید عرض کنم: اگه منه جوان که ۲۴ سالمه و تقریبا ۵ ساله مشغول به کارن و خدمت هم رفتم و توان ازدواج ندارم و جایی هم نیست که بعنوان تفریح جنسی که در اسلام آمده بتونم خودم رو ارضا کنم باید چکار کنم? آیا راهی بغیر از خود ارضایی هست? خدا تقاص ما رو از باعث و بانیش بگیره. جواب را در ادامه بخوانید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت کاربر محترم

شما فرمودید خدمت رفتید ، کار هم دارید ، اما توان ازدواج ندارید. از والدین و اگر خواهر دارید بخواهید براتون بگردن دنبال خانواده ای که کمتر سخت بگیرن. انشالله بگردید پیدا میشه. دعا و توسل فراموش نشه.

تفریح جنسی در اسلام آن چیزی که شما منظورتون هستش نداریم. اسلام ازدواج رو و صیغه رو در موارد مختلف بسیار ساده و راحت طراحی کرده. اسلام یک برنامه کامل داره برای مسایل جنسی و عاطفی. البته ما مثل برخی غربیها نیستیم که صرفا برای لذت بردن جنسی زندگی میکنند و غایت اهدافشون هم همینه. آن چه که صیغه و ازدواج در اسلام برنامه داره همه مشکلات جنسی رو برطرف میکنه اما کو در این مورد اسلامی که رعایت بشه برادر. مشکل بزرگ ما اینه که تن نمی دهیم به ازدواج.

خود ارضایی به هیچ وجه جایز نیست راه فعلا تقوا پیشه کردن و صبر کردن و البته به دنبال ازدواج به ترتیبی که عرض شد باشید. برای کم کردن فشار جنسی در سایت در منوی پرسش و پاسخ زیر منوی سوال استمناء می توانید راهکارها رو پیدا کنید.

در آخر هم قطعا برخی مسئولین و برخی رسانه های در ترویج شهوت گرایی و آماده نکردن فضای ازدواج و فرهنگ سازی در این زمینه مقصرند. و البته ما مردم هم به انصاف مقصر هستیم. در مورد صدا و سیما هم بسیار قصورش زیاده ، صدا و سیما تصویری از جامعه نشون میده که یه اندکی در بالای شهر تهران ممکنه به اون گرفتار باشن آدمهای بی غم و مرفهی که مشکلاتشون مشکلات همه جامعه نشون داده میشه. به قول شهید آوینی اینها حسابشون با کرام الکاتبینه.

شما اگر رسانه دارید ، اگر تریبونی دارید ، اگر حتی کمی تاثیر در دوستان و اطرافیان میتونید بذارید در حد ولو یک جمله برای این ازدواج اسلامی آسان تلاش کنید.

انشالله خداوند متعال به علی اکبر امام حسین علیه السلام دست جوان ها را بگیرد . صلوات.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فصل پنجم کتاب فتح خون با نام کربلا به قلم شهید سید مرتضی آوینی

ش آوریل 11 , 2015
«فتح خون» نام مجموعه مقالاتی است به قلم شهید سید مرتضی آوینی که به مناسبت محرم و در ده فصل منتشر شده است.   مشروح فصل پنجم در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 3

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...