سهم دو برابری موافقان برجام از صدا و سیما کافی نبود!

اشتراک گذاری :

نشست فراکسیون رهروان دیروز با حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد تا حامیان برجام که در مجلس اجازه هیچ‌گونه اظهارنظری به مخالفان نداده بودند این بار رسانه ملی را به دلیل اختصاص زمان هر چند بسیار اندک‌تر از موافقان، به مواخذه و محاکمه بکشند.
از سوی دیگر و با وجود حضور روزانه موافقین برجام از جمله کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان در صدا و سیما و حمایت وی از دولت، رسانه‌های زنجیره‌ای و برخی نمایندگان اصلاح‌طلب از جمله پیرموذن همواره از اصطلاحاتی چون رسانه ملی در حمله به صدا و سیما بهره می‌گیرند تعابیری که از سال‌ها پیش و بخصوص در زمان اصلاح طلبان همواره از سوی ضد انقلاب تکرار می‌شد.
اعضای فراکسیون رهروان در جلسه با سرافراز رئیس صدا و سیما با اشاره به بودجه این سازمان تلویحا دست به تهدید می‌زنند که در صورت برآورده نشدن انتظاراتشان از افزایش بودجه خبری نخواهد بود!
به گزارش ایرنا حسین گروسی عضو فراکسیون دولتی رهروان با اشاره به جلسه اعضای این فراکسیون با سرافراز گفت: این جلسات تکرار می‌شود تا مجلس شورای اسلامی بتواند در افزایش بودجه برای ارتقا فناوری‌های جدید به صدا و سیما کمک کند.
حضور سرافراز در جلسه با اعضای فراکسیون رهروان و نیز پاسخ به انتقادات و مطالبات آنان و رابطه آن با بودجه صدا و سیما مسئله‌ای است که بیشتر رنگ و بوی گروگان‌گیری دارد تا دغدغه‌مندی برای حل مشکلات. کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان نیز در این نشست با این ادعا که اتفاق نظر نمایندگان بر این بود که تصمیمات در خصوص مسائلی چون اقتصاد مقاومتی و برجام به صورت شایسته و بایسته در رسانه ملی انجام نشده است گفت: جلسات بین مجلس و صداوسیما باید به صورت مرتب برگزار شود تا مشکلات حل شود.
کاهش بودجه صدا و سیما از سوی دولت
سرافراز در این جلسه با اشاره به محدودیت‌ها و کمبودهایی که در منابع مالی سازمان وجود دارد، گفت: درآمدهای سازمان از طریق دولت کاهش پیدا کرده است و ما سال گذشته را با حمایت‌های مقام معظم رهبری توانستیم به پایان ببریم و امسال نیز روی درآمدهای خود سازمان حساب کرده‌ایم.
سرافراز همچنین در پاسخ به فراکسیون رهروان درباره نحوه پوشش برجام از صدا‌ و‌ سیما گفت: زمانی بود که فقط سازمان دیدگاه‌های تیم مذاکره‌کننده را منعکس می‌کرد، اما از زمان فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بی‌اعتمادی به آمریکا و نحوه لغو تحریم‌ها، تمام تلاش خود را در این راستا قرار دادیم و به‌دنبال آن هستیم که آمریکا درخصوص معتمدانش چگونه عمل خواهد کرد و شاید به همین دلیل به حواشی کمتر پرداخته‌ایم.
فرصت بیشتر موافقان دولت نسبت به منتقدان
وی در ادامه گفت: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صدا و سیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.
سرافراز اظهار داشت: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و حدود ۲ هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان‌دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

منبع : کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکسهای جالب و خنده دار از تلگرام (۱)

د نوامبر 2 , 2015
      برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 1

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...