سهمیه بنزین قطع و بنزین ۱۰۰۰ تومان شد‌/‌آیا بلایی که در سکوت خبری کامل سر سهمیه بنزین آمد، سر حقوق هسته ای ملت هم می آید؟

اشتراک گذاری :
 دولت یازدهم در یکی از عرصه های دیگر نیز نشان داد تخصص ویژه ای در پنهان کاری و اعلام یکباره تصمیم های پشت پرده اش دارد و این بار در سکوت خبری کامل، سهمیه بنزین خردادماه به کارتهای سوخت واریز نشد.

 

در حالی که طی سالهای گذشته همواره ابتدای هر ماه سهمیه بنزین همان ماه به کارت های سوخت واریز  می شد، این بار با پایان یافتن اردیبهشت ماه ۹۴ و آغاز ماه خرداد خبری از واریز سهمیه های خودروها و موتور سیکلت ها نبود! جالب آنکه در این باره نیز از قبل هیچ خبری از سوی رییس جمهور، وزیر نفت و دیگر مسئولان مربوطه اعلام نشد بلکه به یکباره نعمت اللهی مدیر روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد به‌ احتمال زیاد دیگر سهمیه بنزین موتور سکلت ها و خودروهای شخصی واریز نمی‌شود و از این به بعد مردم باید با نرخ آزاد سوخت گیری ‌کنند.

ساعاتی بعد نیز رسما مقامات دولتی اعلام کردند بنزین سهمیه ای قطع شده و دیگر به کارت های سوخت واریز نمی شود.
در هر حال، تجربه مذاکرات هسته ای نیز نشان داده دولت یازدهم علاقه ای به همدلی با مردم و ارائه اطلاعات به آنها از تصمیمات خود در عرصه های مختلف ندارد و با این اوصاف آنچه نگران کننده است، تکرار این تجربه در مدیریت پرونده هسته ای است، بگونه ای که پس از تایید و تکذیب های مختلف مسئولان و عدم ارائه فکت شیت و جزییات به مردم، به یکباره با اعلام خبر توافق نهایی مشخص شود بسیاری از خطوط قرمز و حقوق مسلم ملت بدون هیچ توضیح قبلی مخدوش شده است.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۷ اشتباهی که حین مسواک زدن مرتکب می شوید

د مه 25 , 2015
  احتمالا از اینکه دندان هایتان زرد شده یا جرم گرفته و یا از لثه هایتان خون می آید، شکایت دارید، چون به طور مرتب مسواک می زنید، اما با این مشکلات نیز دست به گریبان هستید. برخی افراد تصور می کنند صرف اینکه مسواک را برداشته و روی دندان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...