سنگین ترین صبحانه دنیا + عکس

اشتراک گذاری :

عکس و گرافیک – جالب

به نام خدا – یک رستوران در انگلیس کوچک یک صبحانه بسیار عجیب و سنگین ارائه می دهد. عکس و توضیحات در ادامه.

صبحانه یکی از مهترین وعده های غذایی است که باید به موقع و کامل خورده شود اما خوردن یک صبحانه سالم از همه چیز مهمتر است. پزشکان پیشنهاد می دهند خوردن نان تازه و گردو و پنیر  می تواند صبحانه خوبی باشد.

یکی از رستوران های بریتانیا به تازگی صبحانه های عجیب را در منو خود قرار داده است. این صبحانه به عنوان بزرگترین و سنگین ترین صبحانه ای شناخته می شود که تا به حال در منوی رستوران های دنیا قرار گرفته است.


طبق آنچه سرآشپز این رستوران می گوید این صبحانه ۸ هزار کالری دارد  تا به حال هچ کس نتوانسته تا انتهای آن را بخورد. همچنین تمام کردن این وعده باعث می شود تا یک جایزه خوب هم نصیب شما شود.

در این وعده از ۸ سوسیس، ۸ برگ کالباس، ۴ تخم مرغ نیمرو، یک املت پنیری ۴ تخم مرغه، ۴ شیرینی صبحانه، لوبیا قارچ و نان و چندین ماده دیگر استفاده شده است که خوردن آن را بسیار سخت می کند. همچنین در کنار صبحانه اصلی یک میلک شیک توت فرنگی هم باید میل نمایید.

خوردن این صبحانه البته شرایطی هم دارد، شما باید قبل از شروع کردن این وعده برگه رضایت را امضا نمایید تا در صورت بد شدن حالتان کسی مسئول نباشد. جایزه تمام کردن این صبحانه ۱۰۰ پوند است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زنبور عسل اعتراف به وحدانیت میکند

پ اکتبر 15 , 2015
این تصویر یک کندوی زنبور عسل است که به شکل اسم جلاله خداوند درست شده که کار خود زنبور عسل هاست.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...