سقوط آزاد دلار در بازار آزاد+جدول

اشتراک گذاری :

اخبار

به نام خدا – سقوط آزاد دلار در بازار آزاد/ اختلاف قیمت ۳۰ تومانی از میدان فرودسی تا استانبول/ همه فروشنده‌اند+جدول – متن خبر در ادامه.

 امروز در بازار تهران قیمت انواع ارز کاهش یافت. در حال حاضر تفاوت قیمتی در بازار شدید است به طوری که دلار از ۳۳۹۰ تومان تا ۳۴۲۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

حتی اگر بالاترین قیمت معاملاتی را در نظر بگیریم، باز هم دلار نسبت به ظهر روز گذشته ۶۰ تومان و اگر نرخ ۳۳۹۰ تومان در نظر گرفته شود ۹۰ تومان ریزش داشته است.

 

امروز همچنین یورو با ۱۰ تومان نزول ۴۲۸۰ تومان و درهم با ۵ تومان افت قیمت ۹۲۵ تومان به فروش می‌رسد.

مشاهدات خبرنگار فارس از صرافی‌های میدان فردوسی و خیابان منوچهری، حاکی است اغلب دلالان و دارندگان ارز، فروشنده هستند و تب خرید ارز فروکش کرده است اما خریداری وجود ندارد.

یکی از فعالان بازار به خبرنگار ما می گوید: به نظر می‌رسد بانک مرکزی ارز در بازار تزریق کرده است، اگر این کار انجام نمی‌شد، با توجه به التهاب بازار امکان افزایش قیمت نیز وجود داشت.

این در حالی است که بانک مرکزی تا کنون چنین چیزی را تائید نکرده است.

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی است دلالان ارز امروز در میدان فرودوسی تلاش دارند با حفظ اختلاف قیمت ۱۰ تومانی از صرافی‌های مجاور افراد را به معامله با قیمت ۳۴۱۰ تومان ترغیب کنند، این در حالی است که هر چه به بورس معاملات دلالان در چهارراه منوچهری نزدیک می‌شوید قیمت صرافی ها و دلالان تعدیل شده و قیمت صرافی‌ها تا ۳۴۰۰ و فروش دلالان تا ۳۳۹۰ تومان تنزل پیدا می‌کند، پیش بینی بازار در این بین کاهش بیشتر قیمت‌ در روزهای آینده است.

امروز سکه و طلا نیز بالطبع کاهش نرخ ارز روند نزولی داشت. در بازار طلا، سکه طرح جدید با ۳ هزار تومان کاهش ۹۵۲ هزار تومان، سکه طرح قدیم با ۵ هزار تومان افت قیمت ۹۵۲ هزار تومان و نیم سکه با ۳ هزار تومان نزول ۴۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

ربع سکه با ۲ هزار تومان کاهش ۲۷۴ هزار تومان، سکه گرمی بدون تغییر ۱۷۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۴۶۰ تومان نزول ۹۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت اونس در بازار جهانی طلا با ۴ دلار و ۴۰ سنت افزایش ۱۱۷۳ دلار و ۹۰ سنت درج قیمت شده است.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید ۹۵۲۰۰۰ تومان ۳۰۰۰- تومان
سکه طرح قدیم ۹۵۲۰۰۰ تومان ۵۰۰۰- تومان
نیم سکه ۴۷۹۰۰۰ تومان ۳۰۰۰- تومان
ربع سکه ۲۷۴۰۰۰ تومان ۲۰۰۰- تومان
سکه گرمی ۱۷۲۰۰۰ تومان ۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۷۲۱۰ تومان ۴۶۰- تومان
اونس ۱۱۷۳.۹۰ دلار ۴.۴۰+ دلار
دلار ۳۳۹۰ تومان ۹۰- تومان
یورو ۴۲۸۰ تومان ۱۰- تومان
درهم ۹۲۵ تومان ۵- تومان

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دو عکس از نماز خوندن بچه کوچولوها!

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – جالب به نام خدا – نماز خوندن رو باید از کودکی شروع کرد که تو دوران بزرگسالی کامل شده باشه. عکس دوم در ادامه. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 3

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...