سریال فتحی، در سالروز کودتای ۲۸ مرداد توزیع می‌شود

اشتراک گذاری :

با برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر مرداد ماه کار تصویربرداری سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به پایان می‌رسد.

وی افزود: با وارد شدن به مراحل پایانی ضبط و تولید این مجموعه نمایش خانگی و با هماهنگی و برنامه‌ریزی های صورت گرفته با تهیه‌کنندگان اثر، سریال «شهرزاد» از ۲۸ مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

فتحی اضافه کرد: توزیع نسخه اول از سریال «شهرزاد» از اواخر مرداد ماه از محصولات شبکه نمایش خانگی وارد بازار می‌شود و امیدوارم که مخاطبان از آن استقبال کرده و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

کارگردان «شهرزاد» پیش از این اعلام کرده بود که ضبط سکانس‌های مربوط به نشریه «باختر امروز» روزنامه مردمی حسین فاطمی که پس از کودتای ۲۸ مرداد ماه از بین بردند به پایان رسید.

مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» اولین تجربه فتحی در حوزه شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود. «شهرزاد» در ابتدا قرار بود آبان ماه جلوی دوربین برود اما بنا به دلایلی ساخت این پروژه به تعویق افتاد.

محمد امامی تهیه‌کننده این مجموعه به همراه هادی رضوی برای ساخت «شهرزاد» سرمایه گذاری کرده‌اند. این سریال در ۲۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و محمد پاک نیت از جمله بازیگران اصلی این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال ۱۳۳۲ رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مَثَلِ "خر" و "خرما" در توافق! / سبقت برای مقابله با برجام!

س جولای 21 , 2015
گروه بین الملل فرهنگ نیوز- محمدحسین امینی: تقصیر ما چیست که خیلی از سیاست مردان و سیاست زنانِ آمریکایی نسبت به توافق هسته‌ای احساس خصومت دارند؟! یک دیوانه سنگی را در چاهی انداخته؛ پس از مدتی خودش داوطلب شده سنگ را خارج کند؛ و عده‌ای از هم‌ولایتی‌هایش حالا که او […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...