سریال شهید چمران در راه تلویزیون

اشتراک گذاری :

مسعود ردایی، تهیه ‌کننده سریال «شهید چمران» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از پایان نگارش فیلمنامه این سریال و ارائه آن به اداره کل امور نمایش خبر داد.

وی افزود: ساخت سریال «شهید چمران»‌ از الویت‌های سازمان صداوسیما است و قصد دارند که بزودی ساخت این اثر آغاز شود.

ردایی اضافه کرد: با بازنویسی نگارش این سریال تعداد قسمت‌های آن از ۳۶ به ۵۰ قسمت افزایش یافته است.

تهیه‌کننده «شهید چمران» درباره  کارگردانی جلیل سامان یا تغییر او توضیح داد: قاعدتا باید اینطور باشد که جلیل سامان کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشد. اما ما تنها قرارداد نگارش با سامان داشتیم که زمان آن هم به پایان رسیده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در انتظار تاییدیه سازمان و آغاز پیش‌تولید اساسی و اصلی این سریال هستیم که باید با توجه به رویکرد و سیاست جدید صداوسیما در انتظار اعلام نظرات آنها باشیم.

سریال «شهید چمران» در ۵۰ قسمت ساخته خواهد شد که کودکی، نوجوانی، جوانی، تحصیلات شهید چمران در آمریکا، لبنان و مصر و تا زمان انقلاب اسلامی ایران را در برمی‌گیرد.

سریال الف ویژه «شهید چمران» به کارگردانی جلیل سامان در گروه ویژه و مستند مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

انتهای پیام/

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فواد ایزدی : بیانیه لوزان فاجعه است

س مه 5 , 2015
فؤاد ایزدی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در مناظره بیانیه لوزان با عنوان از سناریو تا فیلم که ظهر امروز در دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی برگزار شد، با اشاره به مباحثی که مطرح می شود که انتقادات بر روی افراد تیم مذاکره کننده گفت: گاهاً بحث هایی مطرح می […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...