سروصدای معده به چه دلیل است؟

اشتراک گذاری :

معده ما وقتی گرسنه باشیم، صدا می‌کند؛ هم‌چنین هر وقت بین وعده‌های غذایی به‌اندازه کافی فاصله بیفتد، دست به تمیزکاری می‌زند که این هم سروصدا دارد.

حدود یک ساعت بعد از این که روده کوچک کار هضم غذا را تمام کرد، یک حرکت بزرگ پر سر و صدای موج شکل عضلانی، هر چه در معده مانده را به سمت روده‌ها می‌فرستد تا معده خالی و تمیز شود. خوردن هر چیزی این حرکت را متوقف می‌کند.

خوردن مداوم باعث می‌شود زمانی برای تمیزکاری نماند. این یکی از دلایلی است که باعث شده، بعضی از متخصصان تغذیه توصیه کنند، بین هر وعده غذایی ۵ ساعت فاصله بیندازیم.
و اینکه مطمئن هستید معده درد دارید؟ معده از زیر نوک سینه چپ شروع می‌شود و زیر قفسه سینه سمت راست تمام می‌شود؛ و خیلی بزرگ‌تر از چیزی است که اغلب مردم فکر می‌کنند. هر دردی که پایین‌تر از این باشد، درد معده نیست. اغلب وقتی مردم می‌گویند معده درد دارند، مشکلشان در روده است.

منبع:سلامانه

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چه زمانی ورزش کنیم؟

ی ژوئن 7 , 2015
ورزش و فعالیت بدنی راز سلامت است و علاوه بر حفظ تناسب اندام به سلامت بدن هم کمک زیادی می‌کند، اما خیلی‌ها بر این باورند که ورزش تنها زمانی تأثیرگذار است که صبح‌ها انجام شود. آیا این باوری درست است؟ در واقع این عده فقط صبح‌های زود را زمان مناسبی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...