سرافراز: دولت انتظار دارد فقط موافقان توافق در صداوسیما باشند!

اشتراک گذاری :
محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما در خصوص رویکرد سازمان صداو سیما در پوشش و پخش روند مذاکرات هسته ای در وین گفت: پوشش رسانه ملی درخصوص انعکاس ۱۸ روز مذاکرات وین گسترده و مناسب بود؛ خبرنگاران مختلف در مصاحبه های متعدد آن چیزی را که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، رییس جمهور و بقیه اعضای دولت مطرح کردند، به تصویر کشیدند و بنابراین صداو سیما زوایای مثبتی را که آنها تشریح می کردند، انعکاس می داد.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این رویکرد به آن معنا نیست که دیدگاه های طرف غربی و آمریکایی ها درباره مذاکرات منعکس نشود زیرا به هر حال آنها نیز اظهاراتی دارند و تهدیدهایی را در قبال سیاست های ایران انجام می دهد که قرار نبوده از سوی صداوسیما سانسور شود.
وی تاکید کرد: باید مردم نسبت به اظهارات طرف غربی و نیز دیدگاه‌های کارشناسان داخل کشور در خصوص این مذاکرات آگاه باشند ولی عده‌ای توقع دارند فقط حرفهای موافقان مطرح شود و پوشش صداوسیما یک طرفه باشد؛ که این امر رویکرد ما نبوده است.
سرافراز ادامه داد: اکنون دوره‌ای است که جمع بندی مذاکرات ۱+۵ باید در مراجع قانونی بررسی شود؛ لذا این بررسی باید عمیق و همه جانبه باشد و در چنین دوره‌ای امکان آن نیست که صرفا حرفهای موافقان مذاکرات مطرح شود.
رییس سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به انتقادات اخیر دولت نسبت به رویکرد صداوسیما در انعکاس نظرات مخالفان مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: نگاهی در بین برخی از دولتیان نسبت به صداوسیما وجود دارد که معتقدند باید آنقدر سطح توقع از صداوسیما بالا رود که این سازمان همیشه بدهکار جلوه داده شود تا دولت به وظایف قانونی خود در قبال رسانه ملی برای تأمین بودجه آن عمل نکند؛ لذا اهداف دولت و چنین اظهاراتی سیاسی بوده و واقعی نیست.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سخنان تکان‌دهنده و عجیب جان کری از پشت پرده توافق وین

س جولای 28 , 2015
جلسه سؤال و جواب کری در شورای روابط خارجی امریکا نکات قابل توجه و البته مهمی داشت که در برخی مواقع چشم‌انداز امریکایی‌ها را از نتیجه مذاکرات بیان می‌کند. بخشی از اظهارات مهم کری که خبرگزاری صداوسیما منتشر کرده در زیر آمده است:  روی اتفاقات ایران حساب می‌کنیم – گذشت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...