زائران اربعین و استفاده ار مسنجر سلام به جای تلگرام

اشتراک گذاری :

نودیها : محمد رئیس‌زاده  از راه اندازی مسنجر «سلام» توسط متخصصان داخلی خبر داد و اظهارداشت: این مسنجر دارای ویژگی‌های خاصی همچون ارائه خدمات و آموزش در حوزه سلامت بوده و توصیه‌های پزشکی و درمانی به زائران، آدرس مراکز درمانی در مسیر پیاده روی زائران در ایران و عراق و همچنین میزان فاصله فرد تا این مراکز را به کاربران خود اعلام می‌کند.

وی افزود: دسترسی به آدرس تمام هتل‌ها و مراکز اقامتی در نقاط مرزی چزابه، شلمچه و مهران همچنین در مسیر پیاده روی نجف به کربلا و اطلاعات موکب‌ها از طریق مسنجر سلام قابل دسترسی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، گفت: هزینه دانلود و تمام خدمات در این مسنجر رایگان بوده و از مزایای بیشتری نسبت به تلگرام و اینستاگرام برخوردار است.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 43

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دختران چگونه هم شاد بپوشند و هم در جامعه تبرج نکنند

د نوامبر 23 , 2015
نودیها: «شبهه» شبیه حق است که قصد دارد طرف مقابل را به اشتباه بیاندازد. شبهه، همیشه همراه دلیل مطرح می‌شود. مثلاً‌ در شبهه‌ای که توسط ابلیس درباره خلقت آدم مطرح گشت وی در باب خلقت آدم گفت: آدم را از خاک بیافریدی و من را از نار، و نار را بر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...