+++ احادیث شمس الشموس امام رضا علیه السلام +++ از اخلاق‌ پيامبران‌ ، نظافت‌ و پاكيزگى‌ است‌ +++ برادر بزرگتر به‌ منزله‌ پدر است‌ +++ احادیث شمس الشموس امام رضا علیه السلام +++ پيوند خويشاوندى‌ را برقرار كنيد گرچه‌ با جرعه‌ آبى‌ باشد ، و بهترين‌ پيوندخويشاوندى‌ ، خوددارى‌ از آزار خويشاوندان‌ است‌ +++ بخيل‌ را آسايشى‌ نيست‌ ، و حسود را خوشى‌ و لذتى‌ نيست‌ ، و زمامدار را وفايى‌ نيست‌ ، و دروغگو را مروت‌ و مردانگى‌ نيست‌ +++ بعد از انجام‌ واجبات‌ ، كارى‌ بهتر از ايجاد خوشحالى‌ براى‌ مؤمن‌ ، نزدخداوند بزرگ‌ نيست‌ +++ اگر بهشت‌ و جهنمى‌ هم‌ در كار نبود باز لازم‌ بود به‌ خاطر لطف‌ و احسان‌خداوند مردم‌ مظ‌يع‌ او باشند و نافرمانى‌ نكنند +++ هرگاه‌ مردم‌ به‌ گناهان‌ بى‌سابقه‌ روى‌ آورند به‌ بلاهاى‌ بى‌سابقه‌ گرفتارمى‌شوند +++ خسيس‌ بودن‌ آبروى‌ انسان‌ را از بين‌ مى‌برد +++ از فقر انديشه‌ مكن‌ كه‌ خسيس‌ خواهى‌ شد ، و در فكر عمر دراز مباش‌ كه‌ باعث‌ حرص‌ به‌ ماديات‌ است‌ . +++ عاقل‌ ، احسان‌ به‌ مردم‌ را غنيمت‌ مى‌شمارد ، و شخص‌ توانا بايد فرصت‌ راغنيمت‌ شمارد و الا موقعيت‌ از دست‌ مى‌رود +++ احادیث شمس الشموس امام رضا علیه السلام

لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.1
کلیپ صوتی زیبای عاشقانه برای امام زمان (عج) از مرتضی حیدری بنام “پاییز” لینکستان کلیپ سخنرانی سردار قاسمی درباره احمدی نژاد انتشار عکس و فیلم اربعین - بسیار مهم نکات مهم درباره کمک به زلزله زدگان غرب کشور

ارتباط با ما

از طریق تلگرام: راه ارتباطی تلگرام

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه گوگل پلاس صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

رژیم لاغری‌/بدون رژیم وزن کم کنید

0

سلامت و زیبایی

اگر شما هم از آندسته افردی هستید که چند وقتی است دکمه‌های پیراهن‌هایشان به زور بسته می‌شود و مدام به فکر فصل استخر و دریا هستند که در راه است، احتمالاً به این نتیجه رسیده‌اید که دیگر وقت تغییر است. اما فکر رژیم گرفتن و محدود کردن غذا عذابتان می‌دهد.

 

بااینکه کم کردن وزن به طور مستقیم با کم‌خوری و تحرک بیشتر در ارتباط است، نیازی نیست که حتماً خودتان را شکنجه بدهید و از خوردن همه چیز محروم کنید. با استفاده از این پنج نکته خیلی راحت می‌توانید به وزن ایدآل خود برسید.

 

۱. شاد باشید.

همه کسانی که بعد از یک روز سخت کاری یک بستنی قیفی برای خود خریده و می‌خورند می‌دانند که یک روز سخت می‌تواند همه مقاصد و اهداف آنها برای سالم غذا خوردن را نابود کند. اما یک تحقیق جدید نتیجه‌ای را اثبات می‌کند که بسیاری از ما همین الان هم از آن آگاهیم: محققان دریافته‌اند که افراد سرزنده و شاد انتخاب‌های غذایی سالم‌تر و مغذی‌تری دارند تا افراد افسرده با روحیه ضعیف. وقتی حالمان خوب است و شاد هستیم، احتمال بیشتری وجود دارد که قدم عقب گذاشته و چشم‌انداز کاری که می‌کنیم را نگاه کنیم. به همین دلیل احتمال انجام کاری که برای آینده‌مان مفیدتر باشد بیشتر است. ناراحت و افسرده بودن، تمرکز ما بر چیزهایی که برایمان مفید هستند را از بین برده و اولین و راحت‌ترین گزینه که پیش رویمان است را انتخاب می‌کنیم و آن احتمالاً چیزی نخواهد بود جز غذاهای پرکالری و مضر.

 

نمی‌توانید الان خودتان را برای دیدن نیمه پر لیوان متقاعد کنید؟ متخصصین پیشنهاد می‌کنند که نگاهتان به آینده باشد، بدون نیاز به اینکه به اهداف سلامتی توجه داشته باشید. وقتی به سوپرمارکت می‌روید، اجازه بدهید که ذهنتان کمی گشت و گذار کند و به این فکر کند که آن مغازه در ۵ سال آینده چه شکلی خواهد شد و یا وقتی به این فکر می‌کنید چه تنقلاتی بخورید، به این فکر کنید که چه نوع تنقلات مضری در آینده به شهرت خواهد رسید. نگاه کردن به آینده به شما کمک می‌کند توجه دقیق‌تری به انتخاب آن لحظه‌تان داشته باشید.

 

۲. سرعتتان را کم کنید.

متخصصین تغذیه زمان زیادی است که از تند غذا خوردن منع می‌کنند زیرا مغز برای پردازش پیام «سیری» به زمان نیاز دارد. اگر کند غذا خوردن را امتحان کرده‌اید اما باز هم محتوای بشقاب غذایتان با یک چشم بر هم زدن تمام می‌شود، ممکن است به کمی کمک بیشتر نیاز داشته باشید. برای جلوگیری از این مسئله می‌توانید غذایتان را فقط با چنگال بخورید زیرا غذاخوردن با آن سخت‌تر بوده و زمان بیشتری خواهد برد.

 

۳. تا می‌توانید میوه بخورید.

بااینکه میوه‌ها موادغذایی بسیار سالم هستند اما می‌توانند قند موردنیاز روزانه شما را تامین کنند. تحقیقات جدید نشان داده‌اند که مصرف بسیاری از میوه‌ها به طور کامل تاثیرات یک رژیم‌غذایی پرچربی را با جلوگیری از اضافه شدن وزن و پایین نگه داشتن سطح قند خون از بین می‌برد. به طور کل انواع مختلف توت‌ها بخاطر محتوی بالای پلی‌فنول خود که نوعی آنتی‌اکسیدان است، میوه‌های بسیار سالم و مفیدی به شمار می‌روند.

 

۴. پیشرفتتان را پیامک کنید.

داشتن یک دفتر یادداشت غذایی یک راه عالی برای کم کردن وزن است. زیرا نوشتن هر یک لقمه غذایی که می‌خورید مجبورتان می‌کند بیشتر مراقب آنچه می‌خورید باشید. اما ممکن است کار خسته‌کننده‌ای شود و نتوانید آن را ادامه دهید. از طرف دیگر تکیه کردن به یک پیام روزانه بسیار ساده‌تر است. در تحقیقی که در دانشگاه دوک (Duke) انجام گرفت، زنان باردار فقط با ارسال پیامک درمورد چند اطلاعات اولیه مثل تعداد قدم‌هایی که در روز راه رفته‌اند و اینکه غذای فست‌فود خورده‌اند یا خیر، چندین کیلو وزن کم کردند.

 

بیشتر افراد در این تحقیق برای دنبال کردن و کنترل دقیق مقدار غذایی که در روز می‌خوردند و میزان ورزش و فعالیت جسمی‌شان مشکل داشتند. به همین دلیل محققان این تحقیق سعی کردند این گزارش‌رسانی‌ها را از طریق ارسال پیامک برای شرکت‌کننده‌ها ساده‌تر کنند و همین دلیل تاثیرگذاری آن بوده است. برای اینکه این روش برای شما هم موثر واقع شود، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان بخواهید هر روز سوالی درمورد اهداف و وضعیت رژیم‌غذایی و ورزشتان برای شما پیامک کند.

 

۵. بخوابید.

تحقیقات بسیاری نشان داده‌اند که کم‌خوابی با چاقی در ارتباط است اما در یک تحقیق جدید که در دانشگاه کلودارو انجام گرفت، مشخص شد که فقط با پنج شب کم‌خوابی می‌توانید حسابی به اندامتان آسیب بزنید. در این تحقیق افرادیکه شب‌ها فقط ۵ ساعت می‌خوابیدند طی یک هفته چیزی در حدود یک کیلوگرم اضافه کردند. کم‌خوابی می‌تواند بر متابولیسمتان تاثیر گذاشته و باعث شود بیشتر بخورید–مخصوصاً به صورت غیرارادی در شب موقع تماشای تلویزیون یا گشتن در اینترنت. راه‌حل: خواب کافی شبانه را به صورت یک اولویت درآورید. خواب هم درست به اندازه یک برنامه‌غذایی خوب و فعالیت جسمی برای سلامتی‌تان اهمیت دارد.

به جای اینکه با آمدن تابستان به فکر شروع یک رژیم‌غذایی تازه باشید، سعی کنید این تغییرات را در سبک زندگیتان ایجاد کنید تا بدون عذاب دادن خودتان وزن کم کنید.

منبع : جام نیوز

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

,

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    مواد غذایی که کمک می‌کند تا خوابی خوب داشته باشد ! مواد غذایی که کمک می‌کند تا خوابی خوب داشته باشد ! چرا سرماخوردگی و آنفلوآنزا در فصل زمستان شایع‌تر است؟ چرا سرماخوردگی و آنفلوآنزا در فصل زمستان شایع‌تر است؟ آنتی بیوتیک های طبیعی آنتی بیوتیک های طبیعی پرمویی صورت در خانم‌ها؛ علل و روش‌های مقابله پرمویی صورت در خانم‌ها؛ علل و روش‌های مقابله درمان فوری برای تسکین درد سنگ کلیه درمان فوری برای تسکین درد سنگ کلیه توصیه های طب سنتی برای دستگاه گوارش توصیه های طب سنتی برای دستگاه گوارش قوی‌ترین تب‌بر‌های گیاهی قوی‌ترین تب‌بر‌های گیاهی نکاتی در مورد سرطان پروستات / علائم را جدی بگیرید! نکاتی در مورد سرطان پروستات / علائم را جدی بگیرید! خواص پزشکی و طب سنتی برای پسته خواص پزشکی و طب سنتی برای پسته هرگز همراه برنج “ماست” نخورید هرگز همراه برنج “ماست” نخورید ۷ نوع آجیل را برای دفع ۷ بیماری ۷ نوع آجیل را برای دفع ۷ بیماری “برفک و آفت دهانی” خود را با گلاب درمان کنید “برفک و آفت دهانی” خود را با گلاب درمان کنید عوارض دندان‌های هالیوودی عوارض دندان‌های هالیوودی غذاهای زود هضم کدامند؟ غذاهای زود هضم کدامند؟ ۱۰ عادت مفید شبانه برای از دست دادن سریع وزن ۱۰ عادت مفید شبانه برای از دست دادن سریع وزن با مُسکن‌های شیمیایی خداحافظی کنید با مُسکن‌های شیمیایی خداحافظی کنید خواص باور نکردنی جعفری خواص باور نکردنی جعفری درمان کیست از منظر طب ایرانی اسلامی درمان کیست از منظر طب ایرانی اسلامی ارده و فواید آن ارده و فواید آن درمان ریزش مو زنان درمان ریزش مو زنان
  • طراحی سایت

    HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial
  • گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1396