روحانی به برجامی ها ۷۵۰ سکه بهار آزادی هدیه داد

اشتراک گذاری :

نودیها:مراسم تجلیل از افتخار آفرینان برجام صبح امروز در حالی در سالن اجلاس سران و با حضور وزار و دست اندرکاران برجام برگزار شد که رئیس جمهور نشان لیاقت و شجاعت به اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای اعطا کرد.

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس تیم مذاکره کنندگان هسته ای، به نشان درجه یک لیاقت و مدیریت مزین شد و از این طریق به عنوان دریافت کننده نشان دولتی، به موجب قانون و مصوبه هیئت دولت از مزایای مادی و غیرمادی مشخصی برخوردار شد.

 

وی به عنوان دارنده نشان درجه یک لیاقت و مدیریت، ۱۰۰ سکه بهار آزادی دریافت خواهد کرد.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در مراسم امروز از رئیس جمهور نشان درجه یک شجاعت دریافت کردند که دریافت کننده این نشان دولتی نیز مجوز دریافت ۱۰۰ سکه بهار آزادی را کسب کرده است.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی هم امروز نشان درجه دو لیاقت و مدیریت دریافت کردند. که براین اساس دریافت کنندگان نشان دو درجه های دولتی نیز از دریافت ۷۵ سکه بهار آزادی برخوردار خواهند شد.

همچنین حمید بعیدی نژاد، پژمان رحیمیان، غلامحسین محمدنیا، بهروز کمالوندی، مشکان مشکور و رسول دری اصفهانی نیز از رئیس جمهور نشان درجه سه خدمت دریافت کردند که هر کدام براساس دریافت نشان درجه سه دولتی، ۵۰ سکه بهار آزادی به عنوان مزایای مادی این نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

براساس این گزارش و به موجب مصوبه هیئت وزیران، دریافت کنندگان نشان های دولتی علاوه بر مزایای مادی از مزایای غیر مادی نیز برخوردار خواهند بود که شرکت در مراسم و آیین‌های رسمی، چاپ نام و مشخصات دارندگان نشان در مجموعه‌های ادواری، نصب تصویر و لوح یادبود در شهرداری زادگاه یا موسسه و محل خدمت و اولویت در برخورداری از فرصت‌های مطالعاتی و دریافت امکانات لازم برای اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی را شامل می شود.

گفتنی است در مراسم امروز هم تعدادی از صاحبان نشان های دولتی که پبش از این به کسب این مدال ها نائل آمده اند، حضور داشتند.

منبع : رجانیوز از خبرگزاری مهر

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دعای امام صادق(ع) برای شروع روز کاری در صفحه اینستاگرام گلزار

چ فوریه 10 , 2016
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 9

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...