«رسوایی۲» به مرز ۲ میلیارد نزدیک شد/ «رسوایی ۲» در تبلیغات مهجور است

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره اقبال مخاطب از فیلم «رسوایی۲» گفت: به عقیده من فیلم فروش خیلی خوبی دارد و به  مرز ۲ میلیارد نزدیک می شویم . با توجه به اقبال مخاطب در شهرستان ها از این فیلم از فردا تعداد زیادی از سینماهای شهرستان به  تعداد سینماهای نمایش دهنده در شهرستان فیلم اضافه می شود .

وی ادامه داد: تعداد سالن های سینماها در شهرستان ها محدود است اما با آغاز اکران فیلم درشهرستان ها فیلم با اقبال مواجه شد و در روزهای آتی تعداد زیادی  سالن به  سینماهای شهرستان فیلم اضافه می شود. متاسفانه ما در حال حاضر با مشکل تبلیغات برای فیلم آقای ده نمکی مواجه هستیم. فیلم نه بیلبرد شهری در اختیار دارد و نه تیزر حمایتی برای فیلم در نظر گرفته شده است از این بابت فیلم بسیار  مهجور واقع شده است. درخواست تبلیغات به صدا و سیما دادیم و توقع داریم به این دست فیلم ها که از رسانه های خارجی برای تبلیغات بهره نمی برند و صاحبان اثر تمایلی برای این کار ندارند حمایت شود. فیلمی که ائمه جمعه از آن استقبال کردند و بیش از ۷۵ درصد نظر مساعد و خوب نسبت به فیلم داشتند نباید این گونه مهجور واقع شود.

سرتیپی در ادامه گفت: فیلم «رسوایی ۲» با سرمایه صددرصد شخصی و در بخش خصوصی ساخته شده است توقع می رود از مسئولین رسانه ملی از این فیلم حمایت کنند و امکان دیده شدن فیلم را فراهم آورند.

وی ادامه داد: هنوز مردم اطلاع درستی از نمایش فیلم در سالن های سینما ندارند درحالی که وقتی به سیما می روند با فیلم ارتباط برقرار می کنند و راضی از سینما خارج می شوند. اگر تبلیغات به کمک فیلم بیاید شاهد اقبال گسترده تری از سوی مخاطبین خواهیم بود.

بنابراین گزارش، در این فیلم اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، امین فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رونمایی کامل از حسین فریدون بصورت ویژه!

چ ژوئن 1 , 2016
پس از غیبت طولانی مدت حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در مراسم‌های دولت؛ روز گذشته وی در مراسم دیدار روحانی با علما ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان غربی آفتابی شد. اما امروز هیات دولت به طور کامل از فریدون رونمایی کرد تا وی در جایگاه ویژه سخنرانی رئیس‌جمهور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...