راه های درمان سردردهای زمستانه

اشتراک گذاری :
حاج محمدخانی پژوهشگر با اشاره به سردردهای زمستان اظهار داشت: هنگامی که زمستان‌ها جلوی هوای سرد قرار می‌گیرید بعداز مدتی دچار سردرد می‌شوید که درجه آن بستگی به سردی هوا و حساسیت بدنتان است و همچنین اگر از بیماری سینوزیت رنج می‌برید، سردرد سینوس‌ها را تحریک و شدت در دو برابر می‌شود.
وی بیان کرد: اغلب زمانی که سینوس‌ها تحریک می‌شود، مجاری خشک است و برای رفع این مسئله باید بخور اکالیپتوس و با هوای مرطوب تنفس کنید و یا در خانه از دستگاه مرطوب کننده هوا استفاده کنید.
این پژوهشگر طب سنتی با بیان این که درد اطراف چشم یک سردرد خوشه‌ای است، افزود: راه خلاص شدن از داروها استامینوفن است اما بدن افراد مصرف کننده بعد از مدتی به این دارو دیگر واکنشی نشان نمی‌دد و اثر آن از بین می‌رود که در این زمان است که مصرف داروهای گیاهی و طب سوزنی خودش را بیشتر مؤثر نشان می‌دهد.
وی ابراز داشت: طب سوزنی یک سیستم کامل درمانی است که بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای درمان و رفع سردرد مفید است و در این روش با باز کردن رگ‌های افراد درد آن از بین می‌رود.
حاج محمدخانی ادامه داد: برای کنترل سردرد باید با رفع گیر رگ‌ها تمامی نواحی سر از پشت تا جلوی سر می‌بایست سوزن‌هایی را در ناحیه سر، گردن و بدن فرو می‌کند تا رگ‌های مرتبط با سردرد آزاد و دردی حس نکند.
وی عنوان کرد: نوشیدنی مقدار زیادی آب مایع مخاطی را رقیق‌تر و مجاری سینوس باز می‌شود و سردردهای شدید از افراد دور می‌شود.
حاج محمدخانی در پایان گفت: فعالیت‌های شدید ورزش، سردردها را تحریک می‌کند و افراد برای رهایی از این بیماری باید استراحت به خود دهد و از انجام حرکات تند و سریع بپرهیزد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحلیل کیهان از شرکت نکردن سید حسن خمینی در آزمون و انصراف

ی ژانویه 10 , 2016
نودیها : خودداری آقای سید حسن خمینی از شرکت در آزمون خبرگان که نتیجه آن حذف نام ایشان- بخوانید انصراف- از فهرست نامزدهای مجلس خبرگان است، نظرات و برداشت‌های متفاوتی را به دنبال داشته و گمانه‌زنی‌ها در این باره هنوز هم ادامه دارد. نگارنده اما، در این خصوص برداشت دیگری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...