راه لغو نشدن کنسرت

اشتراک گذاری :

معاون فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به این پرسش گفت: همان طور که قبلا نیز گفته بودم مرجع اعطای مجوز وزارت ارشاد است و تردیدی نیست. اما وزارت ارشاد وقتی مجوز بدهد باید ملاحظات قانونی را از همه ابعاد در نظر بگیرد و چون مراجع دیگری برای رسیدگی به تخلفات حوزه موسیقی وجود دارد، این مراجع هم می‌خواهند به موقع وارد عمل شوند. بنابراین برای اینکه این مشکلات پیش نیاید و تداخل ایجاد نشود و دادستانی و نیروی انتظامی مجوز ارشاد را لغو نکنند باید هماهنگی بین این مراجع وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که مراجعی که می‌خواهند مجوز برگزاری کنسرت‌ بدهند، پیشاپیش با دادستانی و نیروی انتظامی، هماهنگ شوند و تمام شرایط را بسنجند. ممکن است ارشاد مجوزی صادر کند اما از طرف دیگر تجربه نیروی انتظامی و دادستانی می‌گوید، برگزاری کنسرت در فلان شهر با چنین شرایطی ممکن است، تخلفاتی را به همراه داشته باشد و آنها وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را دارند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: بنابراین، دادستان می‌تواند، برای پیشگیری از وقوع جرم، حکم به تعطیلی بدهد اما این وضعیت، وضعیت خوبی نیست و بنابراین پیشنهاد ما این است مراجعی که می‌خواهند مجوز دهند، پیشاپیش با دادستانی و نیروی انتظامی هماهنگ کنند، تمام شرایط را بسنجند و بعد از اینکه پیش‌بینی کردند مشکلی وجود ندارد، آن وقت مجوز صادر کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 42

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کواچ بعد از شکست مقابل لهستان:اشتباهات زیادی داشتیم

د ژوئن 29 , 2015
اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل لهستان اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی در ست‌های دوم و سوم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. وی ادامه داد: وقتی با تیم قدرتمندی مثل لهستان بازی داریم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...