راه‎حل بازیگر سینما سید حسام الدین نواب صفوی برای مقابله با تصمیم ضدایرانی ترامپ

اشتراک گذاری :

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره فرمان ترامپ در عدم صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران، این تصمیم را بسیار مغرضانه و توهین به ملت ایران خواند و گفت:‌ آنقدر این تصمیم ترامپ عجولانه بود که دستگاه قضایی آمریکا وارد عمل شد و قاضی فدرال آمریکا دستور داد کسانی که در فرودگاه‌ها هستند را فعلا راه‌ بدهند.
 

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این قانون یک ماهه باشد و حالا سه ماهه شده، خاطرنشان کرد: حتی جلوی افرادی که دارای گرین کارت نیز بودند گرفته شده و این اقدامی بسیار عجولانه بود و باید قدری در مورد آن فکر می‌شد.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: خیلی از دوستانی که من می‌شناسم در فرودگاه‌ها مانده‌اند.

 

نودیها:نواب‌صفوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از این اقدام متضرر می‌شوند نه ما، اظهار داشت: چون ما تنها کشوری هستیم که در مقابل تروریسم ایستادگی کرده‌ایم و ایران بود که علیه تروریسم و غده چرکین داعش در خارج از مرزهای ایران مبارزه کرد و اینکه انگ تروریسم را به ما می‌زنند خیلی واژه مضحکی است. اگر قرار است ورود مسلمانان به آمریکا منع شود، اتباع کشورهایی مثل عربستان بیشتر باید مدنظر قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اینکه عربستان در این لیست قرار نگرفته، هم یک بازی سیاسی است.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ایران هیچوقت در هیچ جا به کشوری حمله نکرده و این تصمیمی عجیب و غریب و عجولانه بود.

 

وی افزود: اینکه یک ایرانی را تروریست خطاب کنند، چیزی است که ایرانی‌ها از آن نمی‌گذرند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ترامپ در یک جمع خانوادگی تصمیم می‌گیرد، عنوان کرد: داماد آقای ترامپ یهودی است و به نظر می‌رسد، آقای ترامپ از دامادش مشاوره می‌گیرد.

 

به باور وی در سال ۲۰۱۷ صحبت کردن راجع به نژادپرستی امری عجیب به نظر می‌رسد.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که آیا واکنش ایران در قبال این اقدام آمریکا کافی است؟ اظهار داشت: نه، ما اصلا هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم.

 

نواب‌صفوی نقطه قدرت ایران را در خلیج فارس خواند و افزود: اگر ایران فقط سه روز تنگه هرمز را ببندد، تمام معادلات اقتصادی دنیا را به هم می‌ریزد.

 

وی اظهار داشت: وقتی رئیس جمهور یک کشور در سه روز آنقدر تصمیماتش عجولانه باشد که دستگاه قضایی آن کشور دخالت کند، نشانگر عجولانه و بسیار نابخردانه بودن این تصمیمات است.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: در سیستم ریاست جمهوری آمریکا سابقه خیلی کمی بوده که چنین اقداماتی صورت گیرد، فقط یک بار در دوران بیل کلینتون اتفاق افتاد.

 

وی همچنین درخواست ترامپ از رئیس جمهور مکزیک در خصوص اینکه خودتان دیوار بین آمریکا و مکزیک را با پول خودتان بسازید، مضحک خواند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کسی به فکر ازدواج جوانان هست؟!/ وامهایی که دردی را دوا نمی‌کنند

س ژانویه 31 , 2017
نودیها:امروزه مسئله ازدواج یکی از دغدغه های اصلی قشر جوان کشور محسوب می شود که مشکلات پیش روی جوانان موجب شده تا آنها  از انجام این امر امتناع کنند هم اکنون خیل عظیم جوانان از هزینه های سرسام آور مراسم عقد و عروسی ناراضی بوده و به طور مداوم از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...