راهکارهای ساده برای ترک خوردن فست فود ، سوسیس و کالباس و نوشابه

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل نودبها : این روزها متاسفانه مصرف مواد غذایی مضر زیاده شده و برخی از مردم بی توجه به اثرات سوء و منفی خوردن این نوع مواد غذایی به محض هوس کردن مقدار زیادی از این نوع مواد تهیه می کنند و می خورند، اما آیا راهکار های ساده ای برای ترک یا کم کردن مصرف این نوع مواد وجود دارد.

چند راهکار ساده :

الف – حتما برای مصرف اینگونه مواد زمان های مشخصی قرار دهید مثلا از هفته ای یک بار شروع کنید و در بین نوبت این هفته تا هفته بعد اصلا و ابدا سراغش نروید و با وعده این که تا نوبت بعدی چند روز مانده نفستان را بازی دهید.

ب- اگر برای خرید این گونه مواد اقدام کردید به اندازه یک وعده بخرید از نیم کیلو و یک کیلو خریدن خودداری کنید. مثلا ۲۵۰ گرم یا اینکه بگویید ۵ تا دونه سوسیس میخوام یا ۵ پر کالباس میخوام.

ج – به جای نوشابه از شربت آبلیمو یا آبلیمو و نعنا یا اینکه نوشیدنی های مختلف دیگر استفاده کنید به جای شکر هم در این شربت ها با آب کردن نبات و درست کردن شهد شربت را شیرین کنید. انصافا نوشابه خیلی ضرر دارد.

د – زمان مصرف را کم کم زیاد کنید به ماهی یک بار و یا بیشتر برسانید. این را بدانید که غذاهای خوشمزه زیادی هست که سالم هست و از جمله غذاهای ایرانی زیادی این گونه اند.

موفق باشید

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.