راهنمای دریافت دارو و درمان رایگان در مسیر نجف و کربلا

اشتراک گذاری :

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام ۹۵۰ نیروی متخصص به کربلای معلی در اربعین خبر داد و خدمات رایگان دریافت دارو و درمان رایگان در مسیر نجف و کربلا را تشریح کرد.

نودیها:دکتر علی حیدری با تشریح راهنمای دریافت دارو و درمان رایگان در نجف و کربلا اظهار داشت: برنامه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برای ایام اربعین، ارائه خدمات درمانی در شهرهای نجف اشرف، کربلا و مسیر نجف تا کربلا است، چراکه ۹۵ درصد زائران اباعبدالله الحسین(ع) از این مسیر عبور می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه ۹۵۰ نیروی متخصص پزشک، امدادگر، پرستار، کارشناس بهداشت و کارشناس دارویی از روز اول تا چهارم آذرماه به عراق اعزام می‌شوند، افزود: نیروهای اعزامی این مرکز در ۱۰ درمانگاه شهر کربلا، ۱۰ درمانگاه نجف اشرف و ۱۲ چادر بین راهی در مسیر نجف تا کربلا مستقر شده و خدمات دارویی و درمانی رایگان به زائران ارائه می‌دهند.

به گزارش هلال احمر، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین با اشاره به پیش بینی ورود ۳ میلیون زائر ایرانی به کربلا در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: ۹۵ تُن دارو ویژه این ایام به عتبات عالیات ارسال شده است که این میزان نسبت به مقدار مشابه سال گذشته ۵ برابر و نیروهای متخصص اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت نیز نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده است.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با این روش عکس های موبایل خود را مخفی کنید

ج نوامبر 20 , 2015
امنیت در دنیای دیجیتال آنقدر مهم است که هر چقدر هم درباره آن صحبت شود باز هم کافی نیست. نودیها:با وجود مشکلات امنیتی بسیار زیادی که سیستم عامل‌های مختلف موبایل با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی حجم بسیار بالای اطلاعاتی که کاربران روی دستگاه‌های خود نگهداری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...