راز غیبت طولانی “نهاوندیان” در رسانه ها چیست؟

اشتراک گذاری :

نودیها:محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور این روزها کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شود و کمتر بروز و ظهور رسانه‌ای دارد؛ پیش تر رسانه‌ها به فاصله چند روز یکبار اقدام به پوشش اخبار سخنرانی‌ها و اعلام مواضع مشارالیه می‌کردند، اما این روزها حتی در رسانه‌های منتسب به دولت نیز به سختی می توان ردی از رئیس دفتر ۶۲ ساله رئیس جمهور پیدا کرد.

 

نهاوندیان که اواخر سال گذشته برای شرکت در اجلاسی اقتصادی به لندن سفر کرده بود و با مقامات عالی رتبه انگلیس به دیدار و گفت‌وگو پرداخته بود، این روزها نه تنها عازم سفر خارجی نمی شود بلکه در داخل نیز کمتر به اظهارنظر و سخنرانی می‌پردازد.

 

اگر چه رئیس دفتر رئیس جمهور اخیرا در سفر استانی هیئت دولت به کرمانشاه، چند سخنرانی انجام داد و همین چند روز پیش هم در همایش شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه به ایراد سخنرانی پرداخت، اما با مراجعه به آرشیو سایت رسمی ریاست جمهوری و بخشی که در آن سایت به اخبار رئیس دفتر اختصاص یافته، متوجه می‌شویم که در سال جاری میزان بروز و ظهور رسانه‌ای نهاوندیان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد؛ نکته قابل توجه آنکه در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ که رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان غربی به ایراد سخنرانی پرداخت و خبر آن منعکس شد تا تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۵ یعنی بیش از یک ماه و نیم، هیچ خبری از نهاوندیان در رسانه‌ها انعکاس پیدا نکرد.

 

همین موضوع باعث شده گمانه زنی های مختلفی از نظر رسانه ای در مورد علت غیبت وی مطرح شود.

رجا نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عیادت امیر تتلو از وحید شمسایی

ی جولای 31 , 2016
نودیها:در فروردین ماه سال جاری امیر مقصودلو ملقب به «تتلو» خواننده زیرزمینی ایرانی عکس هایی از حضورش در تمرینات تیم وحید شمسایی منتشر و اعلام کرد آقای گل فوتسال جهان او را به شاگردی پذیرفته است. ساعاتی پیش تتلو با حضور در بیمارستان از شمسایی که دچار فشار عصبی شده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...