رئیس سابق سازمان اتمی اسرائیل از توافق ایران حمایت کرد

اشتراک گذاری :

این ویدئو که اولین بار به دست تایم رسیده، در شکل و شمایل یک آگهی تبلیغاتی یک دقیقه ای تولید شده و درکنار دیگر تلاش ها و لابی ها در کنگره برای تایید توافق هسته ای قرار گرفته است.

“یوزی ایلام” در این ویدئو می می گوید: بررسی واقعیت به این صورت است: خاورمیانه ایده آل وجود خارجی ندارد و توافق ایده آل با ایران نیز وجود نداشته [و برای ما دست نیافتنی است] و توافق کنونی هم توافق کامل و بی نقصی نیست اما اگر کنگره آمریکا این توافق چندملیتی را رد کند، اوضاع بدتر خواهد شد و نه بهتر.

ایلام که در دوران چهار نخست وزیر اسرائیل در سازمان اتمی این رژیم فعالیت کرده، درباره نقاط مثبت توافق هسته ای از دیدگاه خودش گفته: رآکتور اراک با بتن پر خواهد شد، ۹۸ درصد ذخایر اورانیوم ایران نابود می شود و شدیدترین ساختار نظارتی بر برنامه هسته ای این کشور اعمال خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه “خطرات برای اسرائیل افزایش نخواهد یافت” مصرانه از کنگره خواست تا از توافق هسته ای ایران حمایت کنند چراکه درصورت شکست این توافق، خطر دستیابی ایران به سلاح هسته ای افزایش خواهد یافت.

منبع: جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هواپیماهای روسیه از حریم هوایی ایران به سوریه می روند

چ سپتامبر 9 , 2015
روزنامه لبنانی النشره ادعا کرد: «بعد از آنکه بلغارستان مانع ورود هواپیماهای روسیه به حریم هوایی خود شده اند، مسکو تصمیم گرفت از طریق حریم هوایی ایران هواپیماهای خود را راهی دمشق کند.     بر پایه این گزارش؛ هواپیماهای روسیه که حامل کمک های بشر دوستانه هستند توسط نیروی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...