ذوق‌زدگی رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به انگلیس و آمریکا از اقدامی کودکانه

اشتراک گذاری :

نودیها:“ری‌استارت” نام برنامه‌ای صوتی-تصویری است که «محمد حسینی» آن را اجرا و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

نامبرده از مجریان سابق رسانه ملی است که در سال ۱۳۸۴ در اوج شهرت، تحت‌تأثیر تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای برای تحقق بخشیدن به رؤیاهای پوشالی خود از کشور خارج شد و در کشورهای حاشیه خلیج فارس در شبکه‌های ماهواره‌ای به ساخت برنامه پرداخت؛ اما با عدم اقبال مردم مواجه و برای مدتی دچار بیماری روحی شد.

وی پس از مدتی برای گذران زندگی به آمریکا عزیمت کرد و به عروسک خیمه‌شب‌بازی دشمنان ایران بدل شد.

حسینی که سواد سیاسی چندانی ندارد، بازیچه دست ضدانقلاب شد و حتی به توهین علیه ملت ایران و مقدسات و اعتقادات آن‌ها پرداخت.

این بیمار متوهم ادعا دارد که سرگروه و لیدر اپوزیسیونی با ۳۰ میلیون طرفدار است!

 

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که جوانی با صورت پوشیده در آن دیده می‌شود که ابتدا عبارت “ری استارت” را با اسپری در مقابل مسجد جوادالائمه (علیه‌السلام) می‌نویسد و بعد مایعی آتش‌زا را به درب ورودی آن می‌پاشد و به آتش می‌کشد.

طرفداران ادعایی حسینی، معدودی جوان خام و بی‌تعادل هستند که پلیس هم بعد از دستگیری‌شان به وضعیت ترحم‌بار آنان پی برده و اعلام کرده به‌زودی آزادشان خواهد کرد.

 

اما نکته جالب توجه، دوق‌زدگی رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به انگلیس و آمریکا از این حرکت بچه‌گانه است.

بی بی سی، رسانه وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس، رادیو فردا، ارگان رسمی سازمان سیا و صدای آمریکا، رسانه رسمی وزارت خارجه آمریکا با تیترهایی تقریبا شبیه به هم، به انعکاس این واقعه پرداختند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 31

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقاد قرائتی از آموزش و پروش:خاک آموزش و پرورش باید عوض شود

ج اکتبر 13 , 2017
نودیها:حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در اختتامیه دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و حوزه با این دروس رسمی که اکنون تدریس می شود به جایی نمی رسند و باید به فکر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...