دکتر حسن عباسی : سازمان NSA بشدت از دست ما عصبانی است – همایش کلیک های پایداری

اشتراک گذاری :
دکتر حسن عباسی
متن سخنان حسن عباسی رئیس مرکز بررسیهای دکترینال امنیت بدون مرز در دومین گردهمایی حزب الله سایبر با عنوان "کلیکهای پایداری" در تالار سیدالشهدای تهران
 
 
 
مشروح در ادامه
 
 

در همایش قبلی وبلاگنویسان که در همین سالن در ۱۲ روز مانده به انتخابات ۸۸ برگزار شد، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که معمم بود از اختلال به وجود آمده در شبکه فیس بوک ابراز نگرانی کرده و معترض شده بود، این سؤال مطرح بود که چرا وی باید نگران فیس بوک باشد. وقایع پس از انتخابات و روشن شدن نقش تویتر و فیس بوک در شایعه پراکنی و پروپاگاندای دشمن را آشکار کرد، بعد از حوادث انتخابات سازمانهای امنیتی کشور خواستند مسئله نفوذ در این حوزه را بررسی کنیم لذا در کمتر از ۴۵ روز ساختار سازمان NSA را به عنوان قلب مغز سیستم سایبری جهان به عنوان صاحب و مالک اینترنت تهیه کردیم و در طی ۲ سال گذشته حدود ۱۰۰ سخنرانی دانشگاهی، نگرانی خود را از این موضوع تبیین کردیم.
آنچه که امروز موجب نگرانی بنده است، این است که ما با نوع گستردهای از بیاعتنایی در حوزه فضای سایبری از سوی مسئولان مواجه هستیم در حالی ما باید فضای سایبر حضور داشته باشیم.
 
 مناسبات امنیتی موجود در فضای سایبر                                                             
از "سیستم هارتلند" در آسیا به عنوان قلب جهان یاد میشد، امروز NSA به عنوان مغز جهان شناخته میشود و NSA آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا است.
آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا کنار "جاده بالتیمور، در شهر واشنگتن دیسی" در زیر زمین، تأسیسات عظیمی ایجاد کرده است که در مقابل حملات اتمی مقاوم است و آنجا به نوعی مغز جهان را به وجود آورده است. این مرکز ۳ میلیارد پیام سایبری را در روز به دقت رصد میکند.
NSA شاخصترین دستگاه امنیتی از جمع ۱۶ دستگاه امنیتی موجود در آمریکا است، تأکید میکنم که مالک اینترنت در جهان همین سازمان NSA یعنی آژانس امنیت ملی آمریکاست.
 
 شباهت فضای اینترنت به پادگان
شبکه اینترنت کاملاً تحت کنترل و رصد سازمان امنیت ملی آمریکا است و اینکه عدهای در داخل کشور ما اعتراض میکنند که دولت به فضای اینترنت، امنیتی نگاه میکند اشتباه است زیرا واقعاً آمریکا از طریق این شبکه همه ما را کنترل میکند و همچون پادگان تحت فرماندهی اوست و رئیس این پادگان یک ژنرال در نیروی دریایی آمریکاست که به وزارت دفاع آمریکا مأمور میشود، بنابراین باید بدانیم رئیس این شبکه یک نظامی است.
 
 نحوه شکلگیری شبکه تار عنکبوتی و نفوذ سیستم اینترنت آمریکا در جهان
با استفاده از مخابرات، موتورهای جستجوی یاهو، گوگل و… جهان امروز دارای مغزی است که تمام اطلاعات در آن جا پردازش و کنترل میشود. ما در قالب ۳۰۰ جلد کتاب، اطلاعات مربوط به همین موضوع را آماده کرده و به دستگاههای امنیتی و تصمیمساز ارائه دادهایم.
چشم فرد کاربر دستگاه لپتاب و یا رایانه توسط وبکم‌‌ها اسکن میشود و اثر انگشت وی نیز ضبط میشود، حتی صداهای کاربران نیز توسط windoss و نرمافزارهای طراحی شده این سازمان ضبط میشود و با وصل شدن اولین بار شما به اینترنت کد ۱۳ رقمی برای ID مورد نظر در سازمان NSA تعریف میشود و همه کارهایی که شما توسط این کامپیوتر انجام میدهید، ضبط و ثبت میشود.
به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه هر وبسایتی را که مراجعه کنید، نموداری رنگی ترسیم میشود که شما را کنترل میکند. البته همین امروز سازمانهای امنیتی داخل کشور نیز میتوانند با حکم قضایی این کار را انجام دهند.
امروز که شما جوان و دانشجو هستید خیلی اطلاعات شما مهم نیست، اما وقتی که یک روزی مسئولیت مهم و حساسی را در جایی عهدهدار شدید، تمام اطلاعات شما را دارند و آن را مطالعه میکنند.
بسیاری از اطلاعات دستگیر شدگان و اغتشاشگران حوادث پس از انتخابات که توسط سازمانهای جاسوسی با پوشش علمی و غیره به برخی کشورهای غربی رد شده بودند اعتراف کردند که همه اطلاعات آنها در دست شبکه غربی بود.
امروز دغدغه عمده ما این است که بخش عمدهای از جوانان ما که در فضای سایبر رفتهاند، سوختهاند و همه مشخصات و عملیات آنها در دست این شبکه است. بنابراین به را حتی میتوانند برای این فرد در هر کجای جهان برنامهریزی کند.
NSA به شدت از اینکه بخشی از اطلاعات آن توسط ما منتشر شده است، عصبانی است.
من از رفتن به اینترنت نهی نمیکنم، ولی با این توضیحات باید بدانیم که تحت کنترل هستیم، لذا باید نگاه دشمن به خود را هوشمندانه بسنجیم. دشمن به شدت علیه جامعه مسلمان ما دارای موضع خصمانه است و علیه دین ما در جنگ است علاوه بر اسلامهراسی، اسلامستیزی میکند و با اسلام دشمن هستند.
حضور ما در اینترنت عملیات در زمین دشمن است، اولین کشوری که استراتژی خود را جنگ نامتقارن قرارداد، جمهوری اسلامی ایران بود و دکترین نظامی خود را تعریف کرد.
دوستان حزبالله سایبر باید اقدامات خود در فضای سایبر را براساس اقدامات نامتقارن طراحی کنند، یعنی باید اطلاعات خود را در اینترنت مخدوش کنید، ID خود را خیلی مشخص نکنید لذا میتوان در فضای سایبر بود ولی قواعد ساخته شده توسط دستگاههای امنیتی دشمن را مخدوش و به استراتژی او حمله کرد.
ایالات متحده آمریکا سال گذشته قانونی تصویب کرد که رسما اعلام می کند که به هیچ کشوری حمله اتمی نخواهد کرد و دو کشور ایران و کره شمالی را استثنا کرد. وی گفت: در این قانون آمده است اگر کشوری به خاک ایالت متحده حمله سایبریی کند، آمریکا مجاز است به آن کشور بدون اجازه و هماهنگی با سازمان ملل حمله اتمی کند.
آمریکا این بار بعد از تمام شدن حادثه یازده سپتامبر و اتمام تاریخ مصرف ماجرای آن در استراتژی جدید خود، در فضای سایبر خودزنی خواهد کرد، و تصمیم دارد یک نوع حمله سایبری شبیه حادثه یازده سپتامبر را به فضای سایبر خود انجام دهد و و اقدام به تصویب و آماده کردن قوانین مربوطه کرده است.
رسانه های دشمن درباره همایش امروز گفتند هکرهای جمهوری اسلامی همایش گذاشتند. لذا پروپاگراندا و تبلیغات سیاست دشمنی از هر حرکت ما یک قطعه پازل درست میکند تا برنامه خود را عملیاتی کند. تاریخ غرب تاریخ بهانهجویی است، لذا بانگاه تاریخی به جنگها در غرب، در همه جنگها یک بهانه ساخته شده و بعد جنگ را راه انداخته شده است.
بنابراین حزبالله سایبری طبق تدبیر امام(ره) جامعه پازل دشمن را کامل نخواهد کرد، بلکه با یک تاکتیک هوشمندانه توطئههای دشمن را خنثی میکنیم. اینکه دشمن اعلام میکند که در ایران بیش از ۵۰۰ هزار سایبر کماندو و یا هکر وجود دارد ما را بزرگ نمیکند بلکه برای اجرای قدم به قدم پروژه خود زمینهساز میکند.
جریان حزبالله در فضای سایبر جریانی است که کار فرهنگی میکند، جریانی است که فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشته است و در مقابل وبسایتهای مستهجن آمریکایی صفآرایی کرده است. به جرات اعلام میکنیم که در فضای سایبر، جریان حزبالله با قواعد فرهنگی خود فعال است.
 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 46

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود کلیپ موبایل برخورد جت اسکی با هم از نمای نزدیک

ی آوریل 12 , 2015
تلویزیون مهاجر – حوادث در این کلیپ یک جت اسکی از بالا بر روی سر یک جت اسکی دیگر فرود می آید   دانلود کلیپ با حجم 70 کیلوبایت از لینک مستقیم     برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 46

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...