دفع حملات سنگین تروریست‌های سوری توسط نیروهای مردمی ۲ شهرک

اشتراک گذاری :

با شروع حملات تروریست‌ها، درگیری شدیدی از چهار محور در اطراف دو شهرک آغاز شد و در همان ساعات اولیه درگیری ۴ تن از عناصر جیش الفتح کشته شدند و ۲ تن از نیروهای مردمی مجروح شدند.

همزمان با بی نتیجه بودن حملات زمینی و مقاومت شدید نیروهای مردمی، گروه‌های تروریستی در اقدامی ضدانسانی، مناطق مسکونی در این دو شهرک را با خمپاره و موشک هدف قرار دادند.

عناصر تروریستی شب گذشته طی چهار ساعت بیش از ۱۵۰ موشک و خمپاره به مناطق داخلی شهرک های الفوعه و کفریا شلیک کردند که در نتیجه این حملات، ۳ تن از اهالی شهرک ها از جمله ۲ زن و یک مرد شهید و ۱۰ تن زخمی شدند. تمامی شهدا و زخمی ها به بیمارستان محلی الفوعه انتقال داده شده اند.

به گزارش فارس، همزمان با حملات زمینی و موشکی تروریست‌ها، جنگنده‌های ارتش سوریه برای کاهش شدت حملات تروریست‌ها به دو شهرک، حملات سنگینی را علیه مواضع تروریست‌ها در اطراف دو شهرک و منطقه نبش واقع در جنوب شهرک الفوعه آغاز کردند.

جنگنده های سوری از این فرصت به جود آمده نیز استفاده کردند و توانستند مقداری مواد غذایی و کمک های اولیه را به داخل دو شهرک پرتاب کنند.

سرانجام بعد از نزدیک به پنج ساعت درگیری بین دو طرف، عناصر تروریستی با متحمل شدن تلفات بالا و هیچ گونه پیشروی مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.

به گزارش فارس، در درگیری های شب گذشته ۵۰ تن از تروریست ها کشته شدند و ۱۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نزدیک به چهار ماه است که حدود ۸۰۰۰ عنصر تروریستی جیش الفتح بعد از تصرف بخش های عظیمی از استان ادلب دو شهرک شیعه نشین الفوعه و کفریا را تحت محاصر کامل قرار داده اند.

با وجود این که مردم شیعه نشین الفوعه و کفریا با مقاومت شدید از نفوذ تروریست ها جلوگیری کرده اند اما کمبود مواد غذایی، بهداشتی و دارویی مردم را در این دوشهرک با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

گروه تروریستی جیش الفتح با صدور بیانیه ای اعلام کرده که هدف از حملات به دو شهرک محاصره شده الفوعه و کفریا در پاسخ به عملیات پاکسازی شهر الزبدانی بوده است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

همه چیز درباره‌ی دیدن ماه عید فطر

ج جولای 17 , 2015
با حجت‌الاسلام‌ موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری درباره چگونگی فرآیند استهلال ماه‌های قمری و نحوه انجام کار ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری به گفت‌وگو نشستیم. مسئله‌ی رؤیت هلال ماه شوال در زمان معصومین علیهم‌السلام به چه ترتیبی بوده است و آیا در زمان حضور ایشان نیز […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...