دست رد پدر فقیر به سینه ابرو گوندش +عکس

اشتراک گذاری :

ترکیه آنلاین نوشت: رمزی گوندش ۷۰ ساله که در یک مغازه قدیمی در منطقه بکیر کوی استانبول به سختی زندگی می کند ملک خریداری شده از سوی ابرو گوندش خواننده ترکیه ای را قبول نکرد و ترجیح داد که با فقر دست و پنجه نرم کند.

 

رمزی گوندش زمانی که ابرو ۴ ساله بود، به علت اختلاف با همسرش خانه را ترک کرد و اکنون که ابرو، محل زندگی او را یافته است، خانه خریداری کرده تا به پدرش هدیه کند و او را از فقر تنگدستی نجات دهد اما پدرش می گوید:«تاکنون با شرافت زندگی کردم و از طریق پول های ناپاک امرار معاش نکردم. ترجیح می دهم فقیر بمانم اما کمک دخترم را قبول نکنم.»

 

به گزارش رمزنیوز، نکته قابل توجه در این خبر بر ملا شدن دروغ ابرو گوندش بود؛ ابرو چند سال پیش در جریان حضورش در تلویزیون از مرگ پدرش خبر داده بود اما اکنون با رسانه ای شدن این اتفاق، دروغ وی فاش شد.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 1]

Related Images:

Visits: 190

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقاد علامه مصباح از ظلم به زنان ایرانی

پ آوریل 16 , 2015
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم در جمع تعدادی از همسران دانش پژوهان این مؤسسه، ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دارای مقام بسیار بزرگی نزد خداوند هستند، به گونه ای که تصور چنین مقامی در ذهن نیز برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...