دست به دامن شدن شادمهر عقیلی به سید حسن خمینی/تلاش وی برای بازگشت به ایران

اشتراک گذاری :

نودیها : سیزده سال بعد از مهاجرت شادمهر عقیلی به کانادا و بعدتر آمریکا نزدیکترین دوستش در ایران یعنی داوود ناقور به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت او به ایران است.
ناقور که خود نیز خواننده و آهنگساز است آن طور که ادعا کرده برای فراهم آوردن شرایط بازگشت شادمهر به ایران مذاکراتی را با سیدحسن خمینی انجام داده است.
با سیدحسن خمینی در این باره صحبت کرده ایم

داوود ناقور در گفتگو با بهمن بابازاده روزنامه نگار گفته است: مدت زیادیست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است. با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت زا باشد.
وی ادامه داده است: شادمهر در همه سال های خارج از ایران از خط قرمزها عبور نکرده و هنوز هم خیلی ها او را با آثار مناسبتی اش می شناسند.
فیلمنامه “پر پرواز۲″ به سازمان سینمایی ارائه شده

ناقور درباره قسمت دوم فیلم “پر پرواز” که شادمهر ۱۵ سال پیش در قسمت اولش بازی کرده بیان می دارد: فیلمنامه “پر پرواز۲″ با داستان بازگشت شادمهر به ایران تدوین شده و برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.
وی خاطرنشان می سازد: این پروژه در حال حرکت روبه جلو است و خیلی باید محتاط و با استراتژی پیش رفت و امیدوارم مسئولان مملکتی هم با نگاهی ارزشی و بزرگ منشانه به هنرمندان بنگرند.

منبع : جام نیوز به نقل از شهدای ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

استراتژی خانواده هاشمی برای مهدی هاشمی چیست؟

پ آگوست 13 , 2015
نودیها : مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...