دست براری به مدال نرسید/ وزنه‌بردار ایران به عنوان ششمی بسنده کرد

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدرضا براری با وجود تلاش بالایی که از خود نشان داد، از دستیابی به مدال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو باز ماند.

براری در دو ضرب و در نخستین تلاش خود توانست وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را بالای سر نگه دارد و سه چراغ سفید از داوران گرفت.

وی در دومین تلاش خود و در حالی که وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی برایش در تابلو ثبت شده بود، اما به روی تخته نرفت تا سه چراغ قرمز بگیرد.

براری در سومین تلاش برای مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرم اقدام کرد اما نتوانست این وزنه را روی سر ببرد تا رکورد ۲۲۰ کیلوگرم در دو ضرب برای او ثبت شود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران که در یک‌ضرب رکورد ۱۸۶ کیلوگرم را از خود بر جا گذاشته بود، بدین ترتیب با مجموع ۴۰۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد و در رده ششم ایستاد و نتوانست روی سکو قرار بگیرد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تغییر ساعت دیدار والیبال ایران - ایتالیا در یک چهارم نهایی المپیک

س آگوست 16 , 2016
برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال بازی‌های المپیک مشخص شد که ساعت دیدار ایران تغییر کرد. نودیها: به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد و تیم‌های دوم و سوم دو گروه حریفان خود را شناختند. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...