دستگیری”تپل خلافکار”با نوچه‌هایش در پایتخت

اشتراک گذاری :
سرکرده باند موبایل قاپان پایتخت که به “میثم تپل” معروف است به همراه نوچه‌هایش در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

 در پی افزایش سرقت تلفن همراه و سرقت به عنف در سطح حوزه کلانتری ۱۱۱هفت چنار و با توجه به حضورشکات در کلانتری و انجام تحقیقات و مشاهده آلبوم مجرمین سابقه دار چند تن از سارقین به هویت های “میثم” معروف به “میثم تپل”، “عارف”، “آرمان”، “ارسلان”، “مهرداد” و “احسان”مورد شناسایی قرار گرفتند.

 

در بررسی ها مشخص شد چندین نفر از متهمین دارای سابقه کیفری می‌باشند و به تازگی از زندان آزاد شدند و در بیشتر سرقت ها نام “میثم” که  متواری می باشد به چشم می خورد و متهم اصلی پرونده با وی اقدام به سرقت می کرده و اموال مسروقه را در سه راه آذری به چند نفر مالخر می فروشند.

 

در ادامه دستگیری و شناسایی سارقین در دستور کار گروه تجسس قرار گرفت که با بهره گیری و انجام کارهای اطلاعاتی مشخص گردید، چند نفر از متهمین در آدرس خیابان قهرمان در منزل یکی از متهمان (احسان) تجمع کرده اند.

 

بلافاصله عوامل تجسس این یگان به محل مراجعه که پس از دق الباب متهم (مهرداد) از پنجره به بیرون نگاه می کند و سریع پنجره را می بندد و از باز نمودن درب امتناع می کند که با همکاری یکی از همسایگان درب باز شد و مشاهده گردید که یکی از متهمین (ارسلان) در حال فرار از پارکینک همسایه مجاور می باشد که سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام می گردد و سپس به طبقه دوم مراجعه و مشاهده شد درب منزل باز است ولی به نظر میرسد کسی منزل نمی باشد به ساختمان مجاور مراجعه و پس از کسب اجازه از مالک به پشت بام مراجعه که مشاهده گردید متهم دیگر(مهرداد) از پنجره وارد پشت بام همسایه مجاور شده است و در زیر کولر خود را مخفی کرده است.

 

در نهایت متهم دیگری نیز که به هویت “عارف” از درب منزل قصد فرار داشت شناسایی و دستگیر شد و همگی به کلانتری منتقل شدند و پس از گزارش های دریافتی  مشخص گردید که متهم “احسان” که تحت تعقیب دادسرای ناحیه ۲۰ انقلاب به علت حمل مواد مخدر از نوع شیشه می باشد در خیابان کمیل حضور دارد که سریعا به محل اعزام و متهم شناسایی و دستگیر گردید.

 

در کلانتری و با همکاری متهمان سایر متهمان در خیابان برادران عرب مورد شناسایی و دستگیری قرار گرفته و به کلانتری منتقل شدند و با شکات تماس گرفته شد که تعدادی از آنان در کلانتری حاظر و متهمان را شناسایی و اظهار داشتند که این متهمان اقدام به سرقت تلفن همراه آنان نمودند.

 

سرهنگ اکبر مرادی رییس کلانتری ۱۱۱هفت چنار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده در حضور شکات و کلیه متهمین به دادسرای ناحیه ۳۴ ارسال شد که کلیه متهمین با قرار صادر تحت نظر قرار گرفتند.

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۲۰ نکته تربیتی

س جولای 28 , 2015
بکارگیری روش‌های تربیتی مثبت مستلزم تمرکز والدین روی وضع قوانین و مقررات مثبت برای تربیت فرزندان است تا راحت‌تر و با درگیری و چالش کمتری بتوانند با مشکلات روزمره کنار بیایند. کارشناسان تربیتی همواره بر آن هستند تا بدون نیاز به استفاده از روش‌های تنبیهی سخت به والدین در تربیت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...