در این زمان ها هرگز نزدیکی نکنید – احادیث معصومین (ع)

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – مسائل جنسی

 

بسم الله الرحمن الرحیم – اگه میخواید بچه دار شید ، به توصیه ی معصومین (ع) خیلی دقت کنید. زمان و شرایط منعقد شدن نطفه خیلی روی کودک اثر داره که با هم مرور میکنیم

حضرت محمد ( ص ) ميفرمايند : « چون كسي خواهد كه با زن خود جماع كند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلكه اول با او دستبازي و خوش طبعي كند و بعد از آن جماع كند » ………………

بقیه در ادامه

حضرت محمد ( ص ) ميفرمايند : « چون كسي خواهد كه با زن خود جماع كند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلكه اول با او دستبازي و خوش طبعي كند و بعد از آن جماع كند »

تفسير حديث : حضرت (ص ) فرموده اند كه همان اول كار فوري نرويد سراغ دخول ، بلكه با نوازش كردن و تحريك لمسي و زباني همسرتان را براي دخول آماده كنيد و بعد به انجام مقاربت بپردازيد . ( اگر فقط همين حديث را اجرا كنيد و سر لوحه زندگي سكسي تان بكنيد به عالم و آدم قسم كه ديگر مشكلي به نام عدم رضايت جنسي ، تكراري شدن براي همديگر و زود انزالي دچار نمي شويد ! حال برويد و بگوييد كه اسلام ديني است خرافي و با مقتضيات زمان هماهنگ نيست ! )

حضرت علي ( ع ) ميفرمايند : « هركسي كه ميخواهد با زن خود نزديكي كند ، تعجيل نكند كه زنان را كارها ميباشد »

تفسير حديث :حضرت به مانند پيامبر بزرگوار اسلام تاكيد دارند كه عجله در نزدیکی نادرست است و بهتر است قبل از انجام عمل دخول با عشق بازي همسر را براي انجام اين كار آماده كرد ، اين را علم روز دنيا هم ثابت كرده كه اگر مقاربتی اين چنين شروع و خاتمه يابد به دليل ارضاء شدن زن و ايچاد مهرو عطوفت بين زوجين ، موجبات پايداري زندگي زناشويي فراهم ميشود .

رسول الله (ص) می فرماید کراهت دارد این که مرد با زنش بیامیزد در حالی که قبل از آمیزش محتلم بوده باشد تا این که غسل کند از احتلامش پس اگر بدون غسل آمیخت وبچه ای مجنون برای او آمد جز خود شخص دیگری را ملامت نکند.

مکارم الاخلاق : امام صادق عليه السلام فرمود : " در اول و وسط و آخر هر ماه جماعمکن ، وگرنه آماده ي سقط فرزند باش! واگر سقط نشود مجنون گردد . مگر نمي بيني فرد ديوانه در اول و وسط و آخر هر ماه جنونش بيشتر مي گردد . " ( غش و صرع هم اين گونه است )

طب النبي و صحيح مسلم :از ابوسعيد خدري روايت شده است که پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم فرمود : " اگر کسي قصد نزديکي با همسرش را دارد قبل از آن بهتر است وضو بگيرد . "

تحف العقول : امام صادق عليه السلام به نقل از اميرالمومنين عليه السلام فرمود : " هنگام آميزش کمتر سخن بگوييد ، زيرا ممکن است که باعث گنگي فرزند شود . کسي به باطن فرج زن ننگرد که ممکن است سبب پيسي فرزند شود . از جماع در شب هاي اول و نيمه ي ماه خود داري کنيد که شيطان در اين اوقات در نطفه شرکت مي کند .

امام صادق(ع):هرکس در حال خضاب کردن ( يعني در حال گذاشتن رنگ بر سر ، مانند حنا و داروهاي ديگر و رنگ هاي شيميايي ) با زن خود جماع کند و فرزندي به وجود آيد ، مخنث ( دو جنسي ) باشد . مخنث مردي است که در صفت زنان مي باشد و غريزه هاي زنانه دارد

چيزي نيست که ملائکه را حاضر کند ، مگر آن که مرد با حرص و ولع با همسر خويش بازي و خوش طبعي نمايد . "    ( زماني است که ملائکه حضور پيدا مي کنند )

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

متن سخنرانی حزب در اسلام آیت الله مصباح یزدی - شهریور 1390

ش آوریل 11 , 2015
متن  سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مورد حزب در اسلام را در ادامه بخوانید.     برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 17

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...