دروغ ستاد روحانی حتی به حامیانش/ اشرف‌زاده: متاسفانه منو خرج خودشون کردن/ خیلی برام بد شد/ به من رکب زدند

اشتراک گذاری :

نودیها: صبح امروز حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان طی پیامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که برای اجرای موسیقی به مشهد نمی‌رود. او دلیل نرفتنش را ممانعت از حضور در مراسم اعلام کرده بود.صوت تماس با این خواننده :

 

دانلود

بالافاصله با انتشار این پست، کانال تلگرامی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خبری مدعی شد که “از ورود اشرف زاده به مشهد که برای اجرای موسیقی زنده در سخنرانی روحانی عازم این شهر بود، جلوگیری شد!” اما ساعتی پس از این اقدام ستاد انتخاباتی حسن روحانی، حجت‌ اشرف‌زاده خواننده کشورمان در مصاحبه‌ای ادعای ستاد حسن روحانی مبنی بر اینکه وی عازم شهر مشهد بوده و از ورودش به این شهر ممانعت به عمل آمده است را تکذیب کرد.

 

جوسازی دروغین کانال تلگرامی ستاد روحانی درباره اشرف‌زاده

اشرف‌زاده اعلام کرده که، “از طرف برگزار کنندگان مراسم آقای روحانی در مشهد  با مدیر برنامه‌ام تماس گرفتند و گفتند که اجرای برنامه فعلا مقدور نیست و در حال پیگیری هستیم.”

اشرف‌زاده همچنین با تاکید بر اینکه “منظورم از عدم اجازه ورود به مشهد همان برنامه مشهد بوده است” تصریح کرده است که، “هیچ مسئول امنیتی برای عدم اجرای برنامه ام در مشهد با من تماس نگرفته است.”

 وی در مصاحبه ای ماجرا را اینگونه شرح داد که حتی ستاد روحانی هم به او رکب زدند!

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تکذیب بیانیه انتخاباتی؛ هشدار همایون شجریان به سوء استفاده از او و پدرش در انتخابات

پ مه 18 , 2017
نودیها:همایون شجریان درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه دهید، موضع من بماند برای خودم هرچند که مردم، هر کدام از ما را بهتر از خودمان می‌شناسند و نظرات‌مان را می‌دانند.  همایون شجریان – خواننده و فرزند محمدرضا شجریان – در متنی که در اینستاگرام خود منتشر کرده، آورده است: «در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...