داوران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ چقدر دستمزد می‌گیرند؟

اشتراک گذاری :

نودیها:در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۳۶ داور و ۶۳ کمک داور حضور داشتند. این داوران و کمک داوران در پست‌های مختلف در زمین به برگزاری مسابقه کمک کردند. انتخاب این داوری بر اساس مهارت آنها بوده است.

۳۶ داور اصلی مسابقات از شش قاره مختلف بودند: شش داور از AFC، شش داور از CAF، شش داور از CONCACAF، شش داور از CON Mebol، دو داور از OFC و ۱۰ داور از یوفا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سوت زدند.

فیفا از سال ۲۰۱۴ نامزدهای داوری جام جهانی را تحت نظر داشته است و سمینارهای مختلفی برای داوران برگزار کرده است.

داوران با توجه به پستی که در مسابقات داشته‌اند حقوق دریافت می‌کنند. سایت UOL Esporte اعلام کرده است که داوران اصلی و با تجربه در بازی‌های جام جهانی امسال ۷۰ هزار دلار دریافت می‌کنند و بابت هر بازی که سوت زده‌اند نیز سه هزار دلار به آنها پرداخت می‌شود.

کمک داوران بازی‌ها ۳۵ هزار دلار دریافت می‌کنند و هر بازی دو هزار دلار ‌اضافه می‌گیرند.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فغانی: کجا بروم از اینجا بهتر

ی جولای 15 , 2018
نودیها:علیرضا فغانی درباره عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اگر خاطرتان باشد، در تمام مصاحبه‌هایی که پیش از جام جهانی انجام دادیم، گفتیم ما به جام جهانی می‌رویم تا عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشیم؛ چه در یک بازی،‌ چه در چند مسابقه. چیزی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...