دانلود 4 کلیپ از فرقه کیهانی(عرفان حلقه) + توضیحات درباره جن

اشتراک گذاری :
جنجال آنلاین – عرفان کاذب حلقه و مخلوط کردن و خلط مباحث افرادی را به کام خود کشیده و آنها و اعتقاداتشان را مورد هجوم سختی قرار داده مهمترین اشکال و انحراف این فرقه مبارزه آرام و اصطلاحا زیر پوستی با دین،و اعتقادات مردم است.غیر وحیانی دانستن قران، اهانت به رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی ،غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرک دانستن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون رجیم، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل ،لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و دهه ها انحراف دیگر که بنده از میان اظهارات وی اسناد زیادی در این مورد به دست آورده ام.
 
 
 
 
 
توضیحات در مورد اجنه در ادامه مطلب + تکمیلی فرقه کیهانی
 
منبع : رجا نیوز – سایت خبری تحلیلی مشرق
 

 استاد شهید مرتضی مطهری : جن در رديف ملائكه نيست ، در رديف انسان‏ است ، يعنی در عالم جزء مخلوقاتی است كه مكلف و موظف ‏اند ، مثل انسان‏ ، منتها جن مخلوقی است كه درجه‏اش از انسان پايين‏تر است . گو اينكه از نظر بعضی از قدرتها بر انسان می‏چربد و تواناييهايی داردكه انسان ندارد .
ولی از نظر درجه وجودی از انسان پست ‏تر است ، و حتی آن كارهايی كه بعضی از افرادی كه سر و كارشان با جن است – البته آنهايی كه راست می‏گويند – انجام می‏دهند ، اينها را اهل معنا نمی‏پسندند ، يعنی سروكار داشتن انسان‏ با جن روح انسان را تعالی نمی‏دهد ، تنزل می‏دهد و تعالی نمی‏دهد .

حال به‏ يك معنای ديگر ( كه ) اساسا آنها خود به خود مسخر باشند آن مسأله ديگری‏ است . اينجا از خلقت انسان و خلقت جن ياد شده . قرآن می‏گويد ما انسان را از خاك ، گل ، اين جور چيزها آفريديم و جن را از شعله ه‏ای از آتش آفريديم .
 
جنجال آنلاین -دوستان عزیز اجنه بر دونوع هستند:
1.اجنه خوب
2.اجنه بد
 
اجنه خوب : آنها فقط در مورد ما انسانها با افرادی در ارتباط هستند که انسانهای والا و بزرگواری باشند مثل علما و مقربان واقعی درگاه حق که در این صورت به این افراد سرویس دهی میکنند در مورد احوالات برخی بزرگان در کتابهایی که بعد از مرگ آنها منتشر شد اشاراتی به رابطه آنها با اجنه خوب که از سمت جن ها نیز هست بیان شده است و امری طبیعی برای بزرگان محسوب میشود.
اجنه بد : آنها فقط در مورد ما انسانها با افرادی در ازتباط هستند که راه توهین به مقدسات و زیر پا قرار دادن حقیقت  و کتاب خدا و مقدسات را در پیش گیرند که در این صورت اجنه ی بد با این افراد که به طور مثال 40 روز قرآن به زیر پایشان میبندند و یا اسم اعظم را نزدیک آلت تناسلی میگیرند وتوهین میکنند به تعبیری از ولایت خدا خارج میشوند ولایت جنیان بد را می پذیرند در این حالت انسانها هستند که به سراغ آنها میروند( اما در حالت اول آنها که از نوع خوب و برای سرویس دهی بودند به سراغ انسانهای بسیار بسیار خوب میروند) و اثرات بسیار مخربی دارد زیرا وقتی وارد دنیای شیطانی اجنه بد شویم دیگر راه برگشت و توبه بسیار سخت خواهد بود فلذا بسیار خطرناک است و آنها هدفشان میشود از بین بردن و جهنمی کردن شما
 
حال که دانستیم اجنه چطور هستند میبینیم که مسئله ورود جن به کالبد و بعد خارج کردن آن که توسط فرقه کیهانی مطرح میشود یک توهم خنده دار است که در فیلم ها و کلیپ ها دیدیم که چقدر مسخره و بچگانه عده ای را خام خود کرده اند و اما مردم با دانستن اطلاعات درست در مورد جن میتوانند از این مسائل دوری کنند لازم بذکر است برخی از دعانویسان که در اصل سحر نویس هستند نیز با اجنه بد در ارتباط هستند و برای حفظ زندگی خود هم که شده سراغ اینگونه افراد نروید دوستان و عزیزان هیچ نیروی بالای دست نیروی الهی نیست و خداوند متعال به هیچ موجودی قدرت تسلط بر شما نمی دهد مگر شما اصرار داشته باشید و بخواهید وارد دنیای آنان شوید تا وقتی هم که شما آن کارهای کضایی را انجام ندهید آنان نه میتوانند وارد زندگی شما شوند و نه میتوانند برای شما مشکلی بوجود آورند  نکته جالب تر در مورد اجنه این است که آنها بسیار در بعد ما ضعیف هستند مثلا وقتی شیطان برای ابراهیم (ع) ظاهر شد حضرت ابراهیم (ع) به او سنگ پرتاب مرد و یک چشم او کور شد این که ابلیس بزرگ آنهاست که قرآن میگوید ابلیس از جنیان بود انجام دادن گناهان کبیره ما را ضعیف میکند و مخصوصا این که توبه نکنیم حتما سعی کنیم گناه کبیره انجام ندهیم اگر خدای نکرده انجام دادیم همیشه توبه کنیم که میگوید صد بار اگر توبه شکست بازا انشالله از توجهات و عنایات و مراحم خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا بهره مند شویم . صلوات
 
 
 
مهمترین انحرافات این فرقه چیست؟
مهمترین اشکال و انحراف این فرقه مبارزه آرام و اصطلاحا زیر پوستی با دین،و اعتقادات مردم است.غیر وحیانی دانستن قران، اهانت به رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی ،غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرک دانشتن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون رجیم، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل ،لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و دهه ها انحراف دیگر که بنده از میان اظهارات وی اسناد زیادی در این مورد به دست آورده ام.
فرقه حلقه ابزاری است برای براندازی نرم جمهوری اسلامی. حمایت همه‌جانبه غربی‌ها از محمدعلی طاهری و سفرهای او به کشورهای اروپایی و برگزاری جلسات مختلف مسئله ای است که یک فرد معمولی نمی‌تواند آنها را انجام دهد. شیوه کار غربی‌ها در ایران جزیره جزیره‌ای است. در ایران کار می‌کنند بعد یک فرد را لیدر قرار می‌دهند تا بتوانند جنگ فرقه‌ای در کشور ایجاد کنند. سپس این افراد که عموماً سوابق نامعلومی دارند در یک دوره وارد کار می‌شوند. سابقه طاهری و همسرش به چریک‌های فدایی برمی گردد. بعد خبری از او نبود. خودش می‌گوید در ترکیه درس می‌خوانده است ولی وقتی بررسی می‌شود می‌بینیم که این سال تحصیلی وی با سال تأسیس دانشگاه هماهنگ نیست. کار این فرقه‌ها مبارزه با آموزه‌های دینی است. نفی اصول و مبانی اسلامی ما. طاهری به صورت عمد اول قرآن را زیر سؤال می‌برد اعتقاد دارد قرآن ناقص است و نوشته پیامبر است بعد با اعضاء شبکه که هرمی است طرح می‌کنند که باید ناقص بودن قرآن را در جامعه بنشانیم تا بتوانیم حرف‌های خود را اثبات کنیم. مرحله بعدی زیر سؤال بردن ائمه است، چون ستون تشیّع است؛ لذا سعی می‌کند آن را بکوبد در سخنانش زیارت ائمه را شرکت می‌داند. زیارت قبور را کثرت‌گرایی می‌داند. مهدویت را می‌کوبد. امام زمان(عج) را مسخره می‌کند و می‌گوید منجی عقل است. بعد جایگزین برای عقل می‌گذارد که جایگزین خودش است. فرقه حلقه به دنبال زدن چهارچوب‌های اصلی دین ماست. کسانی که وارد این فرقه شدند بی‌موالات شدند. دختران مذهبی که وارد این فرقه‌ها شدند الان حجاب ندارند. برخی از بچه ‌مذهبی‌ها که از شاگردان برخی عرفا بوده‌اند وقتی وارداین فرقه شدند کم‌کم منحرف شدند. اندیشه‌های طاهری اندیشه‌های التقاطی برگرفته از مسیحیت است. مطلب دیگراینکه این فرقه‌ چارچوب مشخصی ندارد. چارچوب طاهری است و تنها جاذبه آن به دروغ مسئله "شفاء" است. البته مسئله خارج کردن جن از کالبد بدن که متأسفانه در سراسر کشور نیز رایج شده، از دیگر جاذبه های این فرقه است.

برخی از اعضای این فرقه مدعی هستند تشکیلات آنها کاملا علمی بوده و نباید با علم اینگونه مقابله کرد؟
این ادعا کاملا دروغ است.بنده سالهای گذشته دو بار با چند تن از دوستان طلبه با آقای طاهری دیدار کردیم.قرار شد بحث علمی کنیم جلسه اول ایشان و دوستانشان نتواسنتد پاسخ روشنی به سئوالات ما بدهند قرار شد جلسه دیگری داشته باشیم که یکسال بعد این جلسه تشکیل شد.بعد از جلسه دوم قرار بر ادامه جلسات شد اما هر بار تماس گرفتیم ما را پیچاندند و به بهانه های واهی حاضر به ادامه جلسات نشدند.دو هفته قبل نیز بنده با خود آقای طاهری و آقای نجفی که ظاهرا طلبه هستند و از همفکران آقای طاهری است جلسه گذاشتم و قرار شد بنده فرصتی فراهم کنم به قم بیایند وبحث کنیم و حتی اعلام کردم با خودشان دروبین بیاورند که بعد مدعی تحریف اظهاراتشان نشوند اما در آخرین لحظات فرار کردند و اعلام کردند سئوالاتتان را مکتوب بدهید تا جواب دهیم!!!اینها اصلا دنبال علم نبودند.شاید اگر بنده نیز مثل آقای طاهری برای آموزش انحراف به مردم از 50 تا 300 هزارتومان میگرفتم و میلیاردر می شدم هیچ گاه حاضر به مناظره ای که نتیجه آن رسوایی است نمی شدم.
 
 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 115

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ حمله مهمان به مجری برنامه

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – کلیپ تلویزیونی بسم الله الرحمن الرحیم – نمیدونم توی این ویدیو مجری چی به مهمونش میگه که اون از کوره در میره و به مجری حمله میکنه.   دانلود با حجم 776 کیلوبایت به مدت 20 ثانیه از لینک مستقیم دانلود با حجم 776 کیلوبایت به مدت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...