دانلود سخنرانی حجت‌الاسلام دکترنبویان بسته شدن pmd و بررسی آن

اشتراک گذاری :

سخنرانی نماینده مجلس حجت الاسلام دکتر نبویان در مورد بسته شدن پی ام دی از روی اسناد ـ آذر۹۴

دانلود صوت ۲۷ مگابایت

 

نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه هرکشوری که عضو NPT میشود به هر میزان و سطحی میتواند غنی سازی کند مشروط بر اینکه به سمت سلاح هسته ای نرود اظهار داشت:  بر این اساس هیچ محدودیتی برای تجهیزات و تعداد سانتریفیوژ نیست.
به گزارش خبرنگار انجمن فارغ التحصیلان، حجت الاسلام و المسلمین نبویان با اشاره به کتاب امنیت ملی و سیاست خارجی آقای روحانی اظهار داشت: دشمنان وقتی دیدند که نظام اسلامی در حال پیشرفت است، بهانه نظامی را از سال ۸۱ شروع کردند و آقای روحانی در این کتاب میگوید بنده برای دنیا  اثبات کردم که ما به سمت مسائل نظامی نرفته ایم و بنابر این قطعنامه آذر ۸۳ نقطه عطفی به شمار میرفت .
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی( ره) گفت: روحانی میگوید: آذر ۸۳ شورای حکام قطعنامه صادر کرده است که امور هسته ای ایران به سمت فعالیتهای نظامی منحرف نشده است که وی آنرا دستآورد بزرگی برای خود میداند.
دکترنبویان ادامه داد: ۱۱ آذر ماه ۹۴ بعد از آنکه بخش اعظمی از دستاوردهای هسته ای تعطیل شد حاصل گزارش آمانو صادر میشود که بیش از ۴۰ بند از ۸۰ بند آن ایران را دروغگو میداند و میگوید ایران در ابتدا بدنبال مسائل نظامی بوده است. در واقع ۱۲ سال ادعای ایران مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای، دروغ بوده  و ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران بدنبال سلاح هسته ای است صحت داشته است.
وی با قرائت تعدادی از بندهای گزارش آمانو اظهار داشت: آژانس بعد از این همه خوش خدمتی به غرب و تعطیلی فناوری هسته ای، اتهامات متعددی را نثار ایران کرده است در حالیکه مسئولان آن را مثبت میخوانند. مگر دستاورد بزرگ آقای روحانی در سال ۸۳ اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته ای نبود، پس این گزارش چه میگوید؟
حجت الاسلام نبویان با اشاره به بازدید آمانو و بازرسان از پارچین که عده ای آنرا نمادین خوانده بودند ادامه داد: آمانو در گزارش خود به بازرسی از پارچین اشاره کرده و میگوید: آنچه قرار بود برای فعالیت نظامی هسته ای در سابق استفاده شود امروز تخریب شده است!!
وی با اشاره به قطعنامه شورای حکام در مورد بسته شدن PMD اظهار داشت: آنها نیز براساس گزارش آمانو و همچنین استقبال از برجام، قطعنامه را صادر میکنند. در واقع آنها نیز با این قطعنامه اعلام کردند ایران تاکنون بدنیا دروغ میگفته و امروز ما او را سرجای خود نشانده ایم.
دکتر نبویان با اشاره به استقبال شورای حکام از برجام ادامه داد: دلیل اینکه تا این اندازه روی برجام تأکید میکنند بخاطر امتیازاتی است که ایران داده است و براساس برجام ایرانکشوری ویژه در بازرسی و اعمال محدودیتها ی ابدی است .
نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جناب آقای روحانی در کتابش گفته که براساس پروتکل الحاقی آنها میتوانند تا مجلس و دفتر رئیس جمهور را نیز بررسی کنند. این در حالی است که ما در این توافق بالاتر از پروتکل را پذیرفته ایم.
وی که در سی امین نشست انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه امام(ره) سخن میگفت با اشاره به ایجاد کمیسیون مشترک که مرجع رفع برخی اختلافها نیز شمرده میشود آنرا بدعتی جدید خواند و ادامه داد: آقای روحانی در کتابش میگوید که مأموران آژانس جاسوس هستند و آقایان در برجام و مخصوصا گزارش شورای حکام آژانس تعهد داده اند دسترسی به اماکن نظامی ایران بصورت دائم و برای مأموران میسر باشد.

منبع :‌مستضعفین تی وی

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ مصاحبه‌استاد رائفی پور با یک نیجریه‌ای در پیاده‌روی‌اربعین

س دسامبر 22 , 2015
دانلود فیلم ۱۸ مگابایت برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 17

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...