دانلود سخنان جالب و عجیب موسوی در مورد جنبش سبز + سوالاتی از مهندس

اشتراک گذاری :
تلویزیون مهاجر – کلیپ سیاسی
 
سخنان میر حسین موسوی در مورد انتخابات ، حوادث قبل و بعد از انتخابات ، جنبش سبز + سوالاتی از مهندس
 
دانلود در ادامه
 

دانلود با حجم ۱۱ مگابایت از لینک مستقیم

دانلود با حجم ۱۱ مگابایت از پارسا اسپیس

 

بسم الله الرحمن الرحیم
خبرگزاری حقیقت – البته این سخنان در موقعی توسط آقای موسوی بیان شده است که هنوز خیلی از اتفاقات مهم نیفتاده بود اما امروز دیگر همه چیز معلوم و مشخص است و فقط سوالاتی از جناب آقای مهندس موسوی داریم از همین ویدئو :
 
۱. آقای موسوی فرمودید از مناسبتها برای روشنگری استفاده میکنید بفرمایید چه روشنگری ما هم بدانیم آیا منظور اعتراضات است ؟
 
۲.آقای مهندس مگر نه این است که صدا و سیما همیشه در موقع انتخابات تلاش بیشتری برای جذب مردم و بیشتر کشاندن ملت شریف پای صندوق میکند مگر نه این است که بعضی از بیش از حد گفتن از انتخابات و پای صندوق آمدن حتی دلگیر میشوند؟
 
۳.در اینکه همه ی آنچه در قانون اساسی وجود دارد به انجام نرسیده درست است آیا ولایت فقیه در قانون اساسی نیست آیا شورای نگهبان در قانون اساسی نیست آیا تایید قانونی شورای نگهبان بر انتخابات در قانون اساسی نیامده منظورتان کدام قانون اساسی است ؟
 
۴. آقای مهندس آن آزادی که شما میفرمایید آیا آزادی لیبرال است یا آزادی در چارچوب اسلام عزیز کدام؟
 
۵. آقای مهندس موسوی به قول شما کیس دکتر امینی یا ندا آقا سلطان را پیگیری کردیم کیس خانم موسوی را پیگیری کردیم نتایج آنقدرها به سود جنبش سبز نیست آیا ما در اشتباهیم؟
 
۶. آقای موسوی ، امام خامنه ای حادثه دانشگاه را محکوم کردند همانهایی که میگویید محکوم کردند فکر میکنید هیچ پیگیری صورت نگرفت مگر نه این است که به بچه های حزب اللهی حمله کردند؟
 
۷. مهندس جان ! چه کسی قبل و بعد از انتخابات دروغ بیشتری را آشکار کرد ؟ چه کسی گفت تابع قانون است و بعد از انتخابات شورای نگهبان و آراء دستگاههای مختلف مبتنی بر صحت انتخابات را نپذیرفت ؟ و حتی یک سند برای ابطلال انتخابات نداد ؟
 
 
۸. آقای موسوی این چهل روزی که میفرمایید آمار بیشتر شد یا کمتر ؟
 
۹. جاناتان مک کین در کتابش ۴ سال قبل از انتخابات چگونه خبر از جنبش سبز میدهد آن هم به اسم جنبش که شاید این جنبش سبز باشد؟
 
۱۰ . آقای مهندس از شما بعید بود ما در اسلام اعتراف گرفتن داریم ، اعتراف گرفتن با زور شکنجه نداریم وقتی کسی به زندان میرود و خود لب به اعتراف می گشاید آیا مسلمان از کسی نباید اعتراف بگیرد؟
 
به قول دکتر حسن عباسی : شما میدانید که چه نمیخواهید اما نمیدانید که چه میخواهید
 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیشگویی های منتقدان ژنو و لوزان / وقتی شهین خانم و مهناز خانم هم میدانند توافق به کجا خواهد رسید!!

ی آوریل 12 , 2015
[videojs webm=”http://navadiha.ir/files/uploads/filez1/1426392860.dar%20hashie%20-%20navadiha.ir.flv”] به نام خدا – واحد تحلیل نودیها – چندین روز از بیانیه لوزان یا در اصل توفقنامه لوزان گذشت. منتقدان با دلایل مختلفی از عدم نتیجه دادن این مذاکرات خبر می دهند. اما آیا این اتفاقی است یا منتقدات پیشگو هستند ؟ جواب معلوم است ؟ نه. اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...