داستان عشق من مهناز – فصل دوم قسمت بیست و ششم

اشتراک گذاری :

 

سایت نودیها : فردا صبح به زور از خواب بیدار شدم و نماز صبح خوندم. چند سالی که از بلوغم گذشته بود و نماز میخوندم نماز صبح هام همیشه قضا می شد یا  آخر وقت می خوندم ولی این بار اول وقت از خواب بیدار شدم واقعیتش این بود که حال عجیبی بهم دست داد چون با حال بلند شدم و با عشق خوندم بهم چسبید.

این چندین روز تا عید نوروز همه ی رفتارهای من بیکباره تغییر کرد حس جدیدی پیدا کردم قاطی شدن با مسایل و احکام و خوندن نماز ها و دعا ها برای من لذت دیگه ای داشت که تا به اون روز تجربه نکرده بودم.
بیست روز زمان زیادی نبود برای این که من تغییر جدی ای کنم اما انصافا نگاهم به مسایل هر روز تغییرات جدی می کرد.

بالاخره عید با تمام زیبایی هاش رسید و بوی عید همه جا پیچید. روز آغازین بهار حس خیلی خوبی داشتم یک حس ارتباط با یک جای دیگه. احساس میکردم به خدا نزدیک تر شدم، احساس می کردم به غیر از این کسانی که در کنارم هستند خدا ، فرشتگان الهی و ائمه در کنار من هستند و این حس بسیار عالی ای به من می داد.

روز موعود هم نزدیک بود قرار بود روز دوم عید به شهرستان آقا باقر در حوالی همدان بریم و اونجا مهمان آقا باقر باشیم. دست از پا نمی شناختم تا به این مسافرت بریم و مهناز رو دوباره ببینم. ضمن اینکه مهناز احساس جدیدی از زندگی به من داده بود.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 302

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام بی تو با کیفیت عالی تیتراژ سریال بچه مهندس

د آگوست 20 , 2018
  فرمت اثر تک آهنگ نام اثر بی تو ( without you ) خواننده رضا صادقی تنظیم کننده حمید اکبرزاده آهنگسازغلامرضا صادقی ترانه سرااسحاق انور طراح کاورسید حسین احمدی عکاسیوسف عبدالرضایی تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۷   پخش آنلاین با کیفیت ۱۲۸ دانلود با کیفیت ۱۲۸       پخش آنلاین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...