داستانهای جدید سریالی به مناسبت مبعث در بیا تو داستان – عشق من مهناز ۲ ، عملیات ۲۱۳ و…

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – اخبار

به نام خدا – در وبلاگ رسمی اسلام مووی منتشر شد –  همزمان با ۶ خرداد مبعث حضرت رسول (ص) تو سایت بیا تو داستان اتقاقات زیاد خوبی قراره بیفته… – بقیه در ادامه.

بالاخره بعد از تقریبا یک سال از اینکه سایت بیا تو داستان غیرفعال شده بود ، از مبعث حضرت رسول صلوات الله علیه ، انشالله با کلی داستان جدید سایت به روز خواهد شد. از جمله داستانهایی که هر هفته به صورت سریالی قراره منتشر بشه عشق من مهناز ۲ هستش داستان پسر سعید که در فصل اول داستانش رو خوندیم. همچنین داستان عملیات ۲۱۳ هستش که یک عملیات در خاک بحرین رو در آینده ترسیم میکنه که داستان شاز! و مهمی هستش.

امیدواریم علاقه مندان به داستان های سریالی از روز مبعث که اولین قسمت این دو داستان روی سایت قرار می گیره اون رو دنیال کنن و نظراتشون رو برای ما روی همون سایت انتقال بدن.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم گزارش کوتاه بازی ایران و آرژانتین + حاشیه ها و بازتاب های خارجی و داخلی

پ اکتبر 15 , 2015
تلویزیون مهاجر – تلویزیونی برای برخط دیدن فیلم یا بارگیری به ادامه بروید.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 29

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...