خواننده های تیراژ ابتدایی و انتهایی ماه عسل ۹۵

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : نخستین قسمت از برنامه “ماه عسل” امشب و یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان، روی آنتن می رود.
“ماه عسل” در سال های گذشته سعی کرده با شناختی که از ذائقه مخاطبانش به دست آورده، روندی رو به جلو را طی کند که در بیشتر موارد نیز موفق بوده با این حال ضعف هایی هم در برخی بخش های این برنامه دیده شده مانند دو تن از میهمانانی که سال گذشته به “ماه عسل” دعوت شدند البته در چند برنامه بعد، علیخانی تلاش کرد با عذرخواهی، باز هم دل مردم ایران را به دست آورد.
یکی از ویژگی های قابل توجه برنامه “ماه عسل” انتخاب خواننده ها و آهنگسازانی برای تیتراژ برنامه است که هر یک از آن ها تاکنون از بهترین های موسیقی کشورمان بوده اند.
در چند سال متوالی اتفاقات “ماه عسل” به گونه ای رقم خورد که مهدی یراحی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان تیتراژهای این برنامه را می خواند و انصافا هم مورد استقبال مخاطبان قرار می گرفت به خصوص که تیتراژ “ماه عسل” ۹۳ در ذهن تمامی علاقه مندان موسیقی و تلویزیون ماندگار شد چرا که تیتراژ ابتدایی آن را زنده یاد مرتضی پاشایی و تیتراژ پایانی را مهدی یراحی خوانده بود.
در روند ساخت  “ماه عسل” ۹۴ اتفاقات به گونه دیگری رقم خورد و این بار جای خالی یراحی به شدت در ذهن مخاطبان ماه عسلی احساس شد.
تیتراژ ابتدایی “ماه عسل” ۹۴ را امیرعلی بهادری که پیش تر کار آهنگسازی انجام می داد، خوانده است و برای این خواننده جوان فرصت بسیار مناسبی فراهم شد تا در سایه اعتماد احسان علیخانی، برای پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان، بخواند.
تیتراژ پایانی “ماه عسل” سال گذشته را نیز احسان خواجه امیری خوانده بود. خواجه امیری که مدت ها است به خوبی از عهده آزمون خود در موسیقی ایران بیرون آمده، این بار نیز اثری درخشان و در عین حال ارزشمند را در کارنامه هنری اش به ثبت رساند.

و حالا امسال و بنا بر آخرین خبرها محسن یگانه و مهدی یراحی خواننده های تیتراژهای برنامه تلویزیونی «ماه عسل» به تهیه کنندگی احسان علیخانی شدند.

طراحی صحنه از دیگر بخش های قابل توجه برنامه “ماه عسل” است که به طور معمول هر سال نسبت به سال قبل، تغییرات قابل ملاحظه ای را پیدا می کند.
پیشرفته ترین سبک طراحی صحنه در کارهای احسان علیخانی را سال گذشته و در “ماه عسل۹۴” دیدیم. حال باید دید تهیه کننده این برنامه پربیننده برای سری جدید برنامه اش در ماه رمضان امسال، چه اتفاقاتی را تدارک دیده است.
میزان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پس از تبرئه فرزاد جمشیدی، آیا این مجری به سحرهای تلویزیون بازمیگردد؟

د ژوئن 6 , 2016
سایت نودیها : با انتصاب دکتر سرافراز به ریاست رسانه ملی و آغاز تغییرات مدیران صدا و سیما تصمیم های تازه ای برای جذب مخاطب بیشتر اتخاذ شد. مخاطبینی مدیران جدید گمان می کردند با این تغییرات باز خواهند گشت.بازگشت فرزاد حسنی و رضا رشیدپور به عنوان مجریان جنجالی سیما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...