گوشمالی سخت/حمله موشکی سپاه به تروریست در انتقام حادثه تروریستی اهواز + عکس و فیلم

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  در ساعت ۲ بامداد امروز (نهم مهرماه ۱۳۹۷)، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در اهواز که توسط عناصر وابسته به گروهک های تکفیری صورت گرفت، طی عملیاتی با نام «ضربت محرم» و با رمز «یا حسین(ع)» با ۶ فروند موشک بالستیک زمین به زمین از کرمانشاه، مقر سرکردگان تروریستها در کشور سوریه (منطقه البوکمال در شرق فرات) را در فاصله ۵۷۰ کیلومتری هدف قرار داد.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار فارس، موشک های شلیک شده از دو نوع ذوالفقار(۷۵۰ کیلومتر) و قیام (۸۰۰ کیلومتر) بودند.

روی بدنه لااقل یکی از این موشکها، سه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» و عبرات «قاتلوا اولیاء الشیطان» (با دوستان شیطان بجنگید/نساء آیه۷۶) نوشته شده بود.

این موشک ها با عبور از آسمان عراق، به شرق فرات در سوریه اصابت کردند.

سپاه پاسداران یک سال قبل نیز در پاسخ به حملات تروریستی داعش در تهران، با ۶ فروند موشک، مقر آنها در دیرالزور را با موشک های ذوالفقار و قیام هدف قرار داده بود.

 

 

 

 

پخش آنلاین فیلم حمله موشکی سپاه به تروریست های حادثه اهواز

دانلود فیلم

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 203

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی دکتر حسن عباسی - ما توانستیم... انقلابی و جنجالی

د اکتبر 1 , 2018
دانلود سخنرانی دکتر حسن عباسی – ما توانستیم… انقلابی و جنجالی سخنرانی جدید دکتر حسن عباسی استراتژیست ارشد جهان اسلام در رباط کریم – ما توانستیم… – ۶ مهر ماه ۹۷ پخش آنلاین سخنرانی بارگیری صوت   منبع : dr.abbasi.ir برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...