حمله برخی رسانه ها به اسنپ و بازی با سرنوشت یک میلیون راننده

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از ماجرای سعید عابد که با دیدار وی با مسافر به هر ترتیب پایان یافت. حملات گسترده ی رسانه ای به اسنپ آغاز شد.

دیگر موضوع اسنپ مطرح نیست بلکه استفاده از فشار به اسنپ و جو سازی برای کم کردن مشتری های اسنپ برای موضوعاتی چون حجاب یا زمین زدن این نرم افزار است.

این رسانه ها در خوش بینانه ترین حالت ، با در نظر نگرفتن هزاران نفری که از این راه زندگی شان میچرخد فقط یک طرفه با بزرگ نمایی مسایلی که طبیعی است در این نرم افزار پر مخاطب و پر استفاده، فقط در نظر دارند چند نمایش بیشتر در فضای وب بدست آوردند منتهی به چه قیمتی؟؟

به قیمت این که کاربرانی از این نرم افزار بیرون بروند و مشتری ها کم بشوند و این همه راننده را دچار مشکل کنند.

واقعیت این است که اسنپ به عنوان یک کار بزرگ و موفق امروز با چالشی روبروست که برخی انتقام مسایل دیگر را در اینجا و از رانندگان و مصرف کنندگان می گیرند.

البته در آخر باید گفت اکثریت قریب به اتفاق مردم به این حاشیه سازی ها توجهی ندارند و متوجه شیطنت رسانه ای برخی هستند.

 

One thought on “حمله برخی رسانه ها به اسنپ و بازی با سرنوشت یک میلیون راننده

  1. ن برادر …اینکار باعث تحکیم بخشی ب قوانین حتی خوداسنپ و امثالهم شده و اکثر راننده ها از چنتا نرم افزار استفاده میکنن و آسیبی ب معیشت اونها وارد نشده و در عین حال منکری شناسونده شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.