حمایت پرویز پرستویی از کمپین جانباختگان فاجعه منا

اشتراک گذاری :

پرویز پرستویی طی یادداشتی از مردم خواست تا به کمپین مردمی و میلیونی فاجعه «منا» بپیوندند.

به نام آنکه اراده کرد

وهستی پدید آمد

هموطنان عزیزتر ازجانم، سلام

همانگونه که در جریان هستید امسال عده‌ی زیادی از عزیزانمان، به مانند دیگر مسلمانان جهان به زیارت خانه ی خدا رفتند، ولی متاسفانه نه بر اثر زلزله، نه در شعله های آتش، نه با گلوله، و نه در قعر دریای بیکران بلکه در کنار خانه امن الهی و در حال انجام مراحل آیینی منا و تنها بر اثر سهل انگاری و بی توجهی خونسردانه  میزبانان ، به شکل فجیعی بیش از چهارهزار نفراز این  انسان های پاکباخته، غریبانه جان به جان آفرین تسلیم نمودند.

 

وسعت عمق فاجعه بگونه‌ای است که هنوز جنازه پاک تعدادی از این قربانیان به آغوش بازماندگان نرسیده و در وضعیت نامعلومی قرار دارند و دیگر حجاجی که با درد و اندوه و در حالت شوک به وطن خود باز گشته‌اند، از این رخداد، داستانهای اسف‌انگیزی دارند که شنیدنشان، تحمل و استواری کوه می‌خواهد و بس.

 

حال پرسش ان است که اکنون تکلیف ما به عنوان یک  انسان  در مقابل این حادثه چیست؟ آیا باید سکوت کرد و یا به یک اظهار تاسف صرف بسنده کرد؟ خیر همه می‌دانیم که وجدان انسانی در اینگونه موارد حکم و ایجاب می کند که ناله اندوهگین و درکام مانده بازماندگان رابه فریاد تبدیل کرده و باغیرت ایرانی، بگوش همه جهانیان و نیز سازمانهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل برسانیم، چرا که جهان باید بداند که چه ظلمی در حق این عزیزان خداپرست،  بناحق روا شده است.

 

چه ایرانی و چه غیر ایرانی و با هرگونه عرق ملی و مذهبی، انسانیت ایجاب می کند که به این کمپین بپیوندیم تا کمترین حداقل را برای اظهار همدردی با خانواده‌های داغدارمان و نیز ارسال یک سند جاودان مردمی برای تظلم خواهی و کمک به افشا حقایق این قضیه  از سازمان ملل انجام داده باشیم.

 

همگی هم اکنون از دوستان و آشنایانمان خود بخواهیم تا در سایت موزه صلح جانبازان شیمیایی تهران، در کمتر از یک دقیقه، امضا خود را به سادگی ثبت نمایند . برای رسیدن به مرز یک میلیون امضا لازم، تنها یکصد و پنجاه هزار امضا باقی‌مانده است. پس بشتابیم تا همچون همیشه نشان دهیم ایرانی در مرگ  هموطنانش  ساکت نخواهد نشست.

 

یقین دارم که در آینده تاریخ، این سند میلیونی امضا شده، نشان جاودان دیگری ازغیرت همیشگی ما ایرانیان باشرف در جهان خواهد بود.

 

پرویز پرستویی

آدرس سایت موزه صلح جانبازان شیمیایی تهران

 

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود برنامه افزایش نگه داشتن باطری گوشی smart saver and doctor

چ اکتبر 14 , 2015
حجم : ۲.۷ مگابایت اندروید : ۲.۳ و بالاتر دانلود برنامه download app Smart Battery Saver and Doctor is a FREE battery saving app that makes your battery last longer. Never worry about the charger in middle of the day. Smart Battery Saver, the most efficient and professional Android power […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...