حقیقت پدیا – نوسترآداموس ( Nostradamus )

اشتراک گذاری :
حقیقت پدیا – شخصیتها

 

حقیقت کامل نوسترآداموس را در ادامه بخوانید

مایکل دی نوسترآداموس در استان پروانس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. می گویند پدران و نیاکانش یهودی بوده اند. پدربزرگش به تربیت و تعلیم او پرداخت و تا اندازه ای به او ریاضیات و نجوم و نیز زبان های لاتین و یونانی آموخت. در سال ۱۵۲۲پدر و مادرش او را به دانشکده ی مون پلیه فرستادند تا پزشکی بخواند.
در سال ۱۵۵۲کتابی در طب نوشت و تعدادی از روش های خود را برای معالجه طاعون در آن آورد. ۴ سال بعد میان شهر های مختلف فرانسه و ایتالیا رفت و آمد می کرد و کتاب هایی درباره ی جادو و ستاره شناسی به دست آورد. سپس به دانشکده ی مون پلیه بازگشت تا اینکه در  سال ۱۵۲۹دکترایش را گرفت.
در این دوره مشهور بود که او گرایش های ویژه ای در درمان بیماری ها دارد که بر خلاف روش های رایج است،به ویژه که او خون گیری و حجامت را به عنوان درمان به کار برد.
پس از گرفتن مدرک دکترا در سال۱۵۲۹در شهرagenدر فرانسه ماندگار شد و با دختری ازدواج کرد و از او صاحب یک پسر و یک دختر شد.با فراگیرشدن طاعون دو فرزند و همسرش درگذشتند و او نتوانست آن ها را نجات دهد. پدر و مادر همسرش از او شکایت رسمی کردند و از او خواستند مهریه ی دخترشان را بپردازد.
مشکلات او به همین جا ختم نشد،بلکه دادگاه های تفتیش عقاید که زیر نظر کلیسای کاتولیک آن زمان بودند، از او خواستند که در شهر Toulouseدر فرانسه،به اتهام کفر، در برابر آن ها حاظر شود. زیرا در برابر یکی از کسانی که مجسمه مریم باکره را می ساخت ایستاده بود و به او گفته بود " تو فقط شیطان هایی چند درست می کنی " او از این فرمان خودداری کرد زیرا می ترسید اعدامش کنند.
پس گریخت و پنهانی به سفر پرداخت و در سال ۱۵۴۴ به Salonدر فرانسه رسید و آنجا با بیوه ای ثروتمند ازدواج کرد و صاحب چند فرزند شد.باقیمانده ی عمرش را در همان شهر در خانه اش به سر برد.
او اتاق فوقانی خانه اش را برای مطالعه و کار نجوم و جادوگری و سیر و سلوک انتخاب کرد.او بعدها این کتاب ها را سوزاند.برخی معتقدند که مهم ترین الهام بخش او کتابی به نام راز های مصر de Mysteries Agyotorumبوده است.او در این اتاق از سال ۱۵۴۷ شروع به پیشگویی کرد.      
 
نوستر آداموس چگونه به این پیشگویی ها دست یافت؟
خود او در نامه ای که به پسرش قیصر نوشت،به این سؤال می پردازد .او نخست می گوید:این ها یک نور خدایی هستند که روشنی بخش راه کسانی می شوند که به این کار می پردازند، و دیگر این که بخشش و لطف خدایند، و سوم این بررسی و شناسایی ستارگان  و گردش آن ها  و محاسبه و بهره گیری از آن هاست.
او به گونه ای پنهان به بعد چهارمی نیز اشاره می کند که آن استفاده از سحر و جادو و علوم غریبه Occultو پرداختن به آن هاست،که حکمای پیشین در مصر و یونان و بابل آن را بسیار پیش برده بودند.او به پسرش خبر می دهد که کتاب های زیادی در این زمینه ها داشته و همه ی آن ها را سوزانده است.او در نامه ای به پسرش سزار می نویسد:
" از سحر نادرست بپرهیز و به ستاره شناسی و نجوم سرگرم باش.من با آن توانسته ام به کمک کشف و وحی و حساب های پیاپی پیشگویی کنم.از ترس آن که کتاب های علوم غریبه که قرن ها پنهان مانده بوده اند،آشکار شوند و زیانی از خواندن آن ها پدید آید،آن ها را سوزاندم.و من نخواستم محتوای هولناک و ترسناک آن ها روشن شود."
اوکتاب خود را با دو بیتی زیر شروع می کند:
" شبانگاه به تنهایی در کتابخانه پنهانی نشسته
  آن از مس است و بر یک سه پایه نهاده
  شعله ای کوچک از یک سوراخ بیرون می آید
  و کسی که نباید بیهوده سخن او را پذیرفت،به پیروزی دست می یابد
  چوب بلند یا دست در میان سه پایه نهاده می شود
  و قطراتی آب بر دامن جامه و پاهای خویش می پاشد
  آوایی؛ترسی؛او در جامه ی خویش می لرزد
  درخشش خدایی،پروردگار در جایی نزدیک او نشسته است".
 
در این دو بیتی برخی از نشانه های پرداختن به سحر و جادو آشکار است.شب هنگام است. نوسترآداموس تنها در اتاق مطالعات خود نشسته،در برابر او ظرفی مسین قرار دارد که پر از آب است و بر یک سه پایه کوچک نهاده شده. پیشگو در آب می نگرد.
تا آن جا که می بیند آب تیره شد و بخار گشت و آینده اندک اندک پدیدار شد.او را خیس می کند و از آن آب بر گوشه ی لباس و پاهایش می پاشد. از نیرویی که در درونش هست،اندکی احساس ترس می کند.آن چه درحالت کشف و الهام دیده می نویسد.
 
 از سوی دیگر جدا ممکن است او کتاب های مسلمانان چه آن هایی که به ما رسیده،چه به ما نرسیده است را در زمینه ی پیشگویی ها و ملاحم که در احادیث نبوی فراوان هستند،دیده باشد.این روایات درباره ی آینده هستند.ممکن است او آنچه می خواسته از روی این روایات نوشته باشد.
درضمن بعضی از پیشگویی های او کاملا غلط هستند.او پیچیده نویسی و گمراه سازی را به جای روشن سازی به کار گرفته است و در بسیاری از پیشگویی های خود تاریخی ذکر نمی کند..خودش در نامه ای به پسرش نوشته از ترس این که به خاطر جادوگری او را بسوزانند،اینگونه نوشته است.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مستند صدای شیطان - سلنا گومز و جاستین بیبر

پ اکتبر 15 , 2015
تلویزیون مهاجر – شیطان و فراماسونری       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 21

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...