حقوق نجومی کی‌روش در برابر مربیان موفق اروپا

اشتراک گذاری :
نودیها:بررسی دستمزد سالانه ۱۶ مربی موفق یورو ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که فقط ۵ نفر از آنها درآمدی بیشتر از سرمربی دائم السفر تیم ملی ایران دارند.
 یورو ۲۰۱۶ با عبور تیم های مدعی از مرحله یک هشتم نهایی جذاب و حساس تر از قبل پیگیری می‌شود. در این مجال، بررسی رقم قرارداد سالانه مربیانی که موفق شدند تیم هایشان را به جمع ۱۶ تیم مرحله یک هشتم برسانند با سرمربی پرتغالی مدعی و دائم السفر تیم ملی کشورمان، خالی از لطف نخواهد بود.

لیست ۱۶ نفره ای که در میان مردان خود، هم مربیانی با دستمزد ۵ میلیون یورو در سال را دارد و هم مردانی همچون کریس کولمان که فقط ۲۶۰ هزار یورو قیمت دارد؛ اما از مرجله یک هشتم هم به سلامت عبور کرد.

کی روش پنجمین مربی گرانقیمت مرحله حذفی یورو ۲۰۱۶!

شاید توجه به این نکته جالب باشد اگر بدانید با مقایسه دستمزد مربیان حاضر در مرحله یک هشتم یورو ۲۰۱۶ و مبلغ دستمزد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، می توان دریافت که کارلوس کی روش -در مقام قیاس- پنجمین مربی گرانقیمت در جدول مربیان موفق این دیدارها خواهد بود.

در واقع گرانقیمت ترین مربیان مرحله یک هشتم هاجسون انگلیسی، کونته ایتالیایی، یواخیم لو آلمانی و دل بوسکه اسپانیایی هستند که بین ۵ تا ۳ میلیون یورو دستمزد سالانه دارند و سایرین در مرتبه‌ای پایین تر از کی روش قرار دارند.

البته بنا بر آمار و ارقامی که اعلام شده، دستمزد سالانه کارلوس کی روش در تیم ملی ایران ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار دلار است که با یک تبدیل ساده در بازار امروز ارز – حدودا- معادل ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار یورو خواهد بود. این در شرایطی است که مرد پرتغالی بنا بر آمار رسمی اعلام شده در حاشیه جام جهانی، سیزدهمین مربی گرانقیمت برزیل ۲۰۱۴ لقب گرفته بود.

بالاتر از سرمربی تیم های ملی فرانسه و پرتغال

نگاهی کوتاه به جدول دستمزد مربیان موفق یورو ۲۰۱۶ نشان می دهد که مربی سرشناسی چون دیدیه دشامپ که هدایت فرانسه میزبان را بر عهده دارد، سالانه ۲ میلیون یورو بابت هدایت تیم ملی این کشور دریافت می کند. مثل فرناندو سانتوس پرتغالی که با شکست دادن کرواسی از مرحله یک هشتم هم عبور کرد اما سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو از فدراسیون پرتغال دریافتی خواهد داشت؛ یعنی چیزی حدود ۵۰ درصد درآمد کی روش در ایران! خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل …

جدول مقایسه دستمزد سالانه کی روش و ۱۶ مربی موفق یورو در مرحله یک هشتم

باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ جالب برخورد دوگانه با شهاب حسینی بعد از جایزه کن!

ش جولای 2 , 2016
پخش آنلاین دانلود فیلم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 10

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...