حسین شریعتمداری، از زبان رهبری سخن گفتن یا سخن رهبری را بر زبان آوردن/ تحلیل‌های غلط از تحلیل‌های کیهان

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحیل نودیها – انتقادی نسنجیده از حسین شریعتمداری آب به آسیاب دشمن ریخت و تحلیل چندی پیش این تحلیلگر زیر سوال به طوری که او کسی معرفی شد که صحبتهای خودش را در قالب صحبتهای رهبری به خورد مردم می دهد!!

به گزارش نودیها ، این جار رو جنجال به حدی رسید که دیگر رسانه معاندی نماند مگر به حسین شریعتمداری از این طریق مسایلی را چسباند!

اما به واقع آن تحلیل وی در کیهان تحریف یا اصافه و کم کردن حرف رهبر انقلاب بود. واقع ماجرا این است که تحلیل های شریعتمداری یک نقطه بسیار مثبت دارد که قابل خدچه از سند و مدرک نیست او همیشه مستند سخن می گوید و مستند می نویسد.

پس علت اصلی این هجمه چه بود ؟ شک نکنید تحلیلی بود که خطوط قرمز رهبری که بارها از رسانه های عمومی و سایتهای رسمی هم اعلام شده است را در کنار حقیقت برجام و قطعنامه گذارده بود و خوب به آقایانی این گونه تحلیل ها قطعا نمی سازد و چه فرصتی بهتر از این فرصتها که اینگونه شخصیتها را تخریب کنند.

اصلا خود این حجم عظیم حمله خود نشانه ایست بر این که خیلی از معاندان با این تحلیل ها اذیت می شوند.

مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نمایشگاه اسباب بازی تهران سال ۹۴

چ آگوست 19 , 2015
 نخستین نمایشگاه اسباب بازی تهران با هدف ارائه محصولات فرهنگی به کودکان تهران شهریور و مهر سال جاری در پیاده راه هفده شهریور برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های تولیدکننده محصولات ویژه کودکان و نوجوانان حضور دارند. همچنین برنامه های جنبی فرهنگی از جمله اجرای نمایش عروسکی، سرودهای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...