حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور اپل

اشتراک گذاری :

نودیها:شرکت اپل در ماه سپتامبر به طور محدود درب‌های فروشگاه اپلیکیشن خود را به روی کاربران ایرانی باز کرده بود و به نظر می رسید از آن زمان تاکنون به طور تدریجی مشغول حذف تحریم ها علیه ایران است.

اما حالا طبق اطلاعات سایت Techrasa اپلیکیشن یکی از فروشگاههای ایرانی که میلیون ها کاربر دارد، از اپ استور پاک شده است.

 

به جز این فروشگاه، برخی مراکز ایرانی نیز اپلیکیشن های خود را بر بستر ios عرضه کرده اند.

 

هرچند هیچ گونه اپ استور رسمی برای ایران وجود ندارد اما بسیاری از شرکت ها به عنوان موسسه ای در خارج ایران اپلیکیشن خود را ثبت کرده اند تا به این وسیله بتوانند در اپ استور فعالیت کنند.

براساس آخرین آمار منتشر شده، ۴۰ میلیون کاربر در ایران دارای اسمارت فون هستند که ۶ میلیون از آیفون اپل استفاده ‌می‌کنند. با این که اپل هیچ گونه فروشگاه رسمی‌ در ایران ندارد اما در هر ماه حدود ۱۰۰ هزار آیفون در این کشور به‌ فروش می‌رسد که باعث به وجود آمدن بازار خدمات گسترده‌ای در ایران شده است.

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روزنامه آمریکایی: حسن روحانی وضعیت خوبی در نظرسنجی‌ها ندارد

د ژانویه 30 , 2017
نودیها:درحالی‌که به انتخابات ریاست جمهوری در ایران نزدیک می‌شویم، رئیس‌جمهور ایران، حسن روحانی، در حال از دست دادن بخشی از حمایت عمومی خود است. بر اساس یک نظرسنجی که اخیراً از داخل ایران انجام‌گرفته، در پی اجرایی شدن توافق هسته‌ای، یک نوع تغییر جهت در تمایل عمومی به‌سوی رقبای محافظه‌کار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...