حاملگی «پوچ» را تشخیص دهید

اشتراک گذاری :

نودیها:یکی از سئوالات خانواده‌ها این است که مثلاً در سونوژرافی واژینال «ساک حاملگی» خالی نشان داده شده است و عدد هفته بارداری نیز ۶ است، حال آیا ممکن است جنین به وجود آمده باشد؟ که در این رابطه دکتر آرین جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی توضیحاتی را ارائه کرد.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در این‌باره تشریح کرد: در هفته ششم نبودن جنین Feetal Pole نشانه میسدآبورشن نیست، زیرا ممکن است یک هفته دیرتر حاملگی اتفاق بیفتد، به‌خصوص آنها که فاصله عادت ماهیانه‌شان از ۳۰ روز بیشتر شده است و علی‌الخصوص اگر لکه بینی یا خونریزی وجود نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین همیشه باید حداقل و ترجیحاً دو هفته صبر شود و سونوگرافی واژینال تکرار شود، چناچه باز هم جنین دیده نشد یا حتی دیده شود ولی قلب نداشته باشد احتمال «میسدآبورشن» یا حاملگی پوچ زیاد است، بنابراین نباید در این موارد شتاب زده تصمیم گرفت.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شکلات‌های آغشته به مشروبات الکلی ارمغان شرکت های اروپایی به ایرانی‌ها

پ نوامبر 3 , 2016
نودیها:پیشرفت صنعت شیرینی و شکلات در ایران اگرچه در مقایسه با سایر پیشرفت ها در کشور چندان چشمگیر به نظر نمی آید اما هرجا سخن از موفقیت ایران و ایرانی است دشمن و ضدانقلاب سعی دارد آن را کمرنگ و بی فروغ جلوه دهد. نشریه ضدانقلابی کیهان لندن طی گزارشی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...