حاشیه‌های جنجالی صحبتهای عجیب رئیس جمهور در نشست خبری و تعجب همگان

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش خبر نودیها – رئیس جمهور روحانی در نشست خبری ۲۳ خرداد ۹۴ برگزار شد ولی اتفاقاتی افتاد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

* یکی از حاشیه های این مراسم اجازه ندادن به رسانه هایی که حتی منتقد دولت بوده اند برای سوال بود.

*روحانی در بخشی از سخنانش گفت بنزین را گران نکردیم فقط تک نرخی کردیم.

*در بخشی دیگر از سخنان رئیس جمهور مبحث برداشته شدن تحریم ها مطرح شد که البته باز همان ابهام های قدیمی در این سخنان باقی ماند مثل اینکه منظور از تحریم اقتصادی چیست؟ چون آن چه لوزان از برداشته شدن تحریم ها برای طرف مقابل ملزم کرده است تقریبا چیزی از تحریم ها برداشته نمی شود. به هر حال آن چه سندیت دارد توافق است نه حرفها و برداشتهای ما یا آن ها.

*روحانی گفت قیمت ها را دو هفته یک بار چک می کند و تغییر محسوسی در قیمت ها حاصل نشده است.

*خبرگزاری تسنیم – رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار نیویورک‌تایمز که از وی پرسید آیا شما هم دلواپس هستید، گفت: من امیدوار هستم، دلواپس نیستم.

*خبرگزاری دانشجو – رئیس جمهور هنگامی که بر روی جایگاه قرار گرفت تا سخنرانی خود را آغاز کند قبل از آن یکی از مسئولان را صدا کرد و مطلبی را به وی متذکر شد که این مسئله با واکنش عکاسان روبرو بود و همگی این صحنه را شکار کردند و عکس گرفتند بعد از اینکه صحبت های رئیس جمهور با آن فرد تمام شد وی به سمت کولر روبروی رئیس جمهور رفت و درجه آن را کم کرد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بهترین روش برای مقابله با آفتاب‌سوختگی

ی ژوئن 14 , 2015
محققان می‌گویند اشعه فرابنفش می‌تواند منجر به گسترش ملانوما از طریق فرایند غیر مستقیم التهاب در بافت‌های پیرامونی شود.اشعه فرابنفش خورشید علاوه بر آنکه پوستتان را به دشت می‌سوزاند موجب ملانوما می‌شود. به نقل از natural news اشعه فرابنفش خورشید علاوه بر آنکه پوستتان را به دشت می‌سوزاند موجب ملانوما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...