جک گفتن آلمانی ها در ترکیه ممنوع شد

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : یک کُمدین آلمانی به نام “یان بومرمان” در برنامه تلویزیونی اش شعری طنزآمیز در خصوص “رجب طیب اردوغان،” رئیس جمهور ترکیه خواند که این مسئله مشکلاتی برای وی بوجود آورد.
این مسئله خشم اردوغان را برانگیخت و وی از “آنگلا مرکل،” صدراعظم آلمان خواست بومرمانرا به دلیل این شوخی زشت مجازات کند. جالب است که مرکل نیز با این مسئله موافقت کرد و برای بررسی این موضوع پرونده ای قضایی تشکیل داد.
حالا در وبسایت وزارت امور خارجه آلمان به گردشگران آلمانی توصیه شده است زمان سفر به ترکیه، جُک نگویند و همچنین اظهارات سیاسی علیه دولت این کشور بیان نکنند.
بومرمان۳۵ ساله در صفحه فیسبوک خود نوشت: من این جُک را در برنامه تلویزیونی بیان کردم تا بینندگان بیشتر به گفته های من توجه کنند. گفتن این جُک برایم گران تمام شد و دیگر نمی توانم در خصوص هیچ کس جُک بسازم.
حمایت مرکل از اردوغان نگرانی هایی را برانگیخت در خصوص اینکه آلمان حاضر است به قیمت ناامید کردن مردمش، ترکیه را کنار خود نگه دارد.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دستاورد «تقریبا هیچ» برجام،سوغات بزک‌کنندگان آمریکاست

چ آوریل 20 , 2016
سایت نودیها : در حالی که دغدغه افکار عمومی پس از توافق هسته‌ای، رفع تحریم‌ها است، جریانی خاص قصد دارد با به حاشیه بردن اصل هدف برجام و موضوع رفع تحریم‌ها، هدف اصلی را شکستن تابوی رابطه با آمریکا معرفی کرده و کشور را به مسیر خسارت بار برجام‌های بعدی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...