جنجال دروغین برسر نماز علمای سنی و شیعه در کنفرانس وحدت اسلامی + عکس

اشتراک گذاری :

عکس و گرافیک – عکس مذهبی

 

 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، هفته گذشته انتشار  عکسی غیرمرتبط با بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، فضای سایبری و شبکه های اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار داد.

 

ماجرا از این قرار بود که در حاشیه "همایش رحمه للعالمین" که هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، دو نماز جماعت مجزا برپا گردید. اما متأسفانه تصویری که از این مراسم از سوی یکی از خبرگزاری های کشور منتشر گردید، از سوی کاربران اینترنت و تلفن همراه -عمداً یا سهواً- به کنفرانس بزرگ وحدت اسلامی در تهران منتسب گردید.

 

این عکس حتی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی کشورهای دیگر نیز سر درآورد و مورد سوءاستفاده دشمنان وحدت اسلامی قرار گرفت.

 

 


این در حالی است که در نمازهای جماعتی که در کنفرانس تهران برگزار شد، علمای اهل سنت به شیعیان و نیز علمای شیعه به اهل سنت اقتداء کردند.
 

 

 

تصاویر فوق و ذیل، یکی از این نمازها را نشان می دهند که علمای اهل سنت شرکت کننده در اجلاس، به «آیت الله محسن اراکی» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اقتداء کردند و در نماز دوم علمای شیعه به امام جماعت اهل سنت اقتدا کردند.

 

 

 

 

امید است که اینگونه تصاویر وحدت‌آفرین نیز به اندازه تصویر مربوط به سمینار مشهد، دست به دست شوند و دشمنان اتحاد مسلمین را ناامید کنند.

 

شایان ذکر است که همان تصویر نماز جماعت جداگانه نیز اگرچه در بدو امر مخالف وحدت به نظر می‌رسد، اما با نگاهی عمیق تر، نشانه همزیستی مسالمت آمیز پیروان دو فریق اصلی اسلام نیز می تواند تلقی گردد که در کنار یکدیگر، اما هرکدام مطابق فقه خود، رو به قبله ای مشترک و به خدایی واحد سجده می‌کنند.

 

 

 فارس – منبع : جام نیوز – منبع دو عکس ابتدایی : سایت ابنا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

موسیقی از نگاه مقام معظم رهبری!

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار بعضی خیال می کنند که مرز موسیقی حلال و حرام، موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی غیر سنتی است؛ نه، این طوری نیست. درادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 23

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...